  • 1. Data: 2003-05-16 08:47:33
    Temat: Ktore prawo ma wieksze znaczenie ??
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Mam dwie uchwaly mowiace cos sprzecznego ze soba. Prosze o pomoc ktora jst
    wazniejsza :
    - w statucie spoldzieli jest napisane ze skreslecie z listy czlonka moze
    nastapic tylko na posiedzeniu rady itp itd (niezaleznie od wszystkiego)
    - jak bylismy przyjmowani na czlonka to napisali nam ze "uchwala jestesmy
    przyjeci, ale jak nie wplacimy pieniedzy w ciagu jakiegos czasu to ta
    uchwala jest niewazna'
    Pieniedzy nie wpalcilismy.
    Czy jestesmy czlonkiem SM czy nie ?

    Fantom

  • 2. Data: 2003-05-16 18:38:43
    Temat: Re: Ktore prawo ma wieksze znaczenie ??
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - jak bylismy przyjmowani na czlonka to napisali nam ze "uchwala jestesmy
    > przyjeci, ale jak nie wplacimy pieniedzy w ciagu jakiegos czasu to ta

    zastanawiam się dlaczego myślenie tak boli,

    przeciez skoro nie wpłacone to nie zostaliście członkami i koniec,
    nie ma kogo skreślac skoro ktoś ten nie został jeszcze członkiem ,

    JarekM

  • 3. Data: 2003-05-16 18:56:29
    Od: g...@o...pl

    > przeciez skoro nie wpłacone to nie zostaliście członkami i koniec,
    > nie ma kogo skreślac skoro ktoś ten nie został jeszcze członkiem ,

    popieram przedmowce ;)
    zreszta tez jestem w podobnej sytuacji;))

    pozdr
    gloria_v

  • 4. Data: 2003-05-18 07:11:37
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > zastanawiam się dlaczego myślenie tak boli,
    >
    > przeciez skoro nie wpłacone to nie zostaliście członkami i koniec,
    > nie ma kogo skreślac skoro ktoś ten nie został jeszcze członkiem ,

    Ale ta uchwala mowi ze zostalismy przyjeci ! Nie ze zostaniemy przyjeci, jak
    wplacimy pieniadze. Na koniec jest napisane ze jak nie wplacimy w ciagu 30
    dni to uchwala ta (o przyjeciu ) jest niewazna.
    a w statucie jest bnapisane ze jak sie juz jest przyjetym to tylko rada
    nazdorcza moze skreslic z listy.
    To jak to jest ?

    Fantom