    From: "Rachwalski" <a...@n...chorzow.wsb.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bledny przelew - jak odzyskac?
    Date: Tue, 6 May 2003 22:02:27 +0200

    Nie jestem prawnikiem tylko bankowcem. Bank nie powinien zrezlizowac takiego
    przelewu jesli choc czesciowo dane odbiorcy nie zgadzaly sie z danymi
    podanymi przez Ciebie. Czesciowo poniewaz zawsze sie przyjmuje jakis czynnik
    bledu ludzkiego przekrecenie liter, niedokladny adres itp. Jesli dane te
    byly zupelnie rozne pieniadze automatycznie powinny wrocic na Twoje konto.
    Jesli nie wrocily domagaj sie zwrotu od banku.