eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlad w wyroku w trybie nakazowym - czy warto sie odwolywac? › Re: Blad w wyroku w trybie nakazowym - czy warto sie odwolywac?
  • Data: 2010-11-01 22:10:36
    Temat: Re: Blad w wyroku w trybie nakazowym - czy warto sie odwolywac?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Dwojnowski pisze:

    > Dlaczego przedluzenie do dwoch lat ma nastapic z chwila
    > zgloszenia drugiego wniosku? To juz sie w ogole nie trzyma kupy.

    Skoro wiesz lepiej, to po co się pytasz?

    > Skoro przyjmiemy, ze sprawa przedawnila sie po roku
    > to zlozenie wniosku o ukaranie po roku i dwoch miesiacach
    > przeciez nie moze jej "oddawic"?

    Ale czy ja coś takiego napisałem? Tzn. że przedawnienie się "odradza" ?
    Ja tylko podałem jaka jest zasada, czyli kiedy następuje przeskok z
    rocznego na dwuletnie przedawnienie. A sam zasadę sobie stosuj.

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.