    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Błacha aczkolwiek denerwująca rzecz.
    Date: Fri, 30 Sep 2011 17:29:11 +0200

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com>

    > 1. Wyśmieją. (zerowa szkoda)

    Szkoda jest wymierna. Trzeba uzupełnić powietrze. Jeśli wezwiesz serwis to
    na pewno nie zrobi tego za darmo. Jak rano spóźnisz się godzinę do pracy to
    za tę godzinę nie dostaniesz wynagrodzenia a pracodawca może Cię zwolnić
    dyscyplinarnie.

    > 2. Oskarżyć (nie znam szczegółów za co), ale dopiero, jak będziesz miał
    > dowody, patrz niżej.
    > 3. Wideorejestrator w samochodzie. Koszt <200zł, ale w sumie może się
    > opłacić. Potem jeszcze przyda się parę razy do innych celów.

    Nie bądź śmieszny. Gdzie niby ten rejestrator umieścisz by zarejestrował
    spuszczanie powietrza ? I jaki to musiałby być rejestrator by robił na tyle
    dobre zdjęcia i to nocą, że nie da się tego podważyć ?!