  • 1. Data: 2011-09-30 11:51:41
    Temat: Błacha aczkolwiek denerwująca rzecz.
    Od: Royal <p...@o...pl>

    Witam,

    Od pewnego czasu ktoś w nocy spuszcza mi powietrze w kole, na początku
    myślałem, że jest to problem opony, ale wymieniłem już nawet całą oponę,
    a sąsiad mnie zaczepił, że ktoś w nocy majdrował mi przy kole...
    Auto stawiam pod bankiem z tym, że nie chcieli mi udostępnić zapisków z
    monitoringu, żebym zgłosił to na policje.

    1. Czy zgłaszać to na policje czy mnie wyśmieją ?
    2. Co mogę zrobić sąsiadowi za tego typu "niespodzianki"
    3. Jak ugryźć ten problem ? Bez sensu żebym jeździł cały czas z kompresorem.

  • 2. Data: 2011-09-30 12:02:33
    Temat: Re: Błacha aczkolwiek denerwująca rzecz.
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-09-30 13:51, Royal pisze:
> [...]
    > 2. Co mogę zrobić sąsiadowi za tego typu "niespodzianki"
    > 3. Jak ugryźć ten problem ? Bez sensu żebym jeździł cały czas z

    1. Wyśmieją. (zerowa szkoda)
    2. Oskarżyć (nie znam szczegółów za co), ale dopiero, jak będziesz miał
    dowody, patrz niżej.
    3. Wideorejestrator w samochodzie. Koszt <200zł, ale w sumie może się
    opłacić. Potem jeszcze przyda się parę razy do innych celów.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-09-30 15:29:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com>

    > 1. Wyśmieją. (zerowa szkoda)

    Szkoda jest wymierna. Trzeba uzupełnić powietrze. Jeśli wezwiesz serwis to
    na pewno nie zrobi tego za darmo. Jak rano spóźnisz się godzinę do pracy to
    za tę godzinę nie dostaniesz wynagrodzenia a pracodawca może Cię zwolnić
    dyscyplinarnie.

> [...]
    > 3. Wideorejestrator w samochodzie. Koszt <200zł, ale w sumie może się
    > opłacić. Potem jeszcze przyda się parę razy do innych celów.

    Nie bądź śmieszny. Gdzie niby ten rejestrator umieścisz by zarejestrował
    spuszczanie powietrza ? I jaki to musiałby być rejestrator by robił na tyle
    dobre zdjęcia i to nocą, że nie da się tego podważyć ?!

  • 4. Data: 2011-09-30 15:59:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Royal" napisał w wiadomości grup
    > Auto stawiam pod bankiem z tym, że nie chcieli mi udostępnić zapisków z
    > monitoringu, żebym zgłosił to na policje.

    Może stawiasz na czymś miejscu? Stawiaj pod swoim blokiem.
    Jak chcesz szybko rozwiązać problem to koczuj w oknie całą noc i jak ktoś
    zacznie majstrować przy samochodzie walnij metalową rurką, żeby zapamiętał.

  • 5. Data: 2011-09-30 16:37:52
    Od: Royal <p...@o...pl>

    W dniu 2011-09-30 17:59, qwerty pisze:
> [...]
    > Jak chcesz szybko rozwiązać problem to koczuj w oknie całą noc i jak
    > ktoś zacznie majstrować przy samochodzie walnij metalową rurką, żeby

    parking ogolnodostepny parkuje tam od 11 lat zwykle na tym samym
    miejscu.... jak większość sąsiadów...

  • 6. Data: 2011-09-30 16:43:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/30/2011 11:37 AM, Royal wrote:

    > parking ogolnodostepny parkuje tam od 11 lat zwykle na tym samym
    > miejscu.... jak większość sąsiadów...

    na kogo z sasiadow lub jego domoroslych dzieci ostatnio nawrzeszczales?

  • 7. Data: 2011-09-30 16:45:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Royal" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2. Co mogę zrobić sąsiadowi za tego typu "niespodzianki"
    > 3. Jak ugryźć ten problem ? Bez sensu żebym jeździł cały czas z

    Zgłoś na Policji hurtem tyle wykroczeń (bo to wykroczenie), ile razy
    spuszczono powietrze. Składając zawiadomienie do protokołu zeznaj, ze jest
    tam kamera obejmujaca miejsce zdarzenia. Ale licz sie z tym, że obraz z
    kamery, który bank Policji udostępnie będzie takiej jakość, że nic z tego
    nie będzie wynikać. Nikogo po prostu sie nie da rozpoznać i tyle.

  • 8. Data: 2011-09-30 18:59:13
    Od: nadir <n...@h...org>

    Napompuj koła gazem pieprzowym. ;)