    From: "kovalek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bilet miesięczny bez wpisanego numerka - ważny?
    Date: Tue, 3 Feb 2004 23:57:52 +0100

    news:bvp44d$h8r$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Otoż to. A cwaniaczki myślą, ze jak po kontroli wpiszą sobie co trzeba i
    > doniosą bilet to opłata zostanie anulowana. A tu takiego wała :-)

    Oj widze, ze tam u was w GOP-ie te zakłady komunikacji to chyba same dla
    siebie istnieją.
    W MZK Gorzów Wlkp., jeżeli podczas kontroli nie mam biletu, to zostaje mi
    wystawiona opłata dodatkowa za brak ważnego biletu. Jednak jeżeli w ciągu 3
    dni zjawie się w siedzibie firmy kontrolerskiej z biletem miesięcznym
    sprzedanym conajmniej dzień przed kontrolą, to opłata dodatkowa zostanie
    anulowana. Zapłace co najwyżej kilka złotych opłaty manipulacyjnej.

    W Gorzowie są na dzien dzisiejszy 3 firmy kontrolerskie. Jedna z nich
    powstała na początku roku i jej pracownicy są zarazem pracownikami MZK.
    Poziom kontroli w końcu się podniósł. Co za szczęście że Arsen i Wi-kon już
    nie będa prowadzić kontroli od czerwca br. Bo na widok człowieka co ledwo
    umie czytać, to mi się niedobrze robi. A

    Leszek Kowalski