  • Data: 2004-02-03 23:09:21
    Temat: Re: Bilet miesięczny bez wpisanego numerka - ważny?
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> wrote in message
    news:bvp9fg$gou$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale nie ten bo sytuacja dotyczyła innej komunikacji (u nas nie ma zadnych
    > legitymacji do biletow ani wpisywania numerków)

    > zupełnie
    >
    > Niebardzo rozumiem - przecież przytoczone wyżej przepisy nie mają de facto
    > nic wspólnego z wątkiem dotyczącym MZK Jelenia Góra.

    A nie mógłbyś napisać coś takiego:
    "poszukaj u siebie w regulaminie przowozu, zapewne jest tam napisane, że
    bilet bez trwale umieszczonego numeru jest niewaźny i na tej podstawie
    kontroler miał prawo do wystawienia mandatu."

    Dymysły na temat ile rodzin jeździ na tym jednym znaczku mogłeś sobie
    darować.