  • Data: 2004-02-03 23:05:47
    Temat: Re: Bilet miesięczny bez wpisanego numerka - ważny?
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> wrote in message
    news:bvp8n3$d80$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No jeżeli mnie zaatakuje to chociażby w obronie koniecznej mam prawo
    takiego
    > pacjenta sprowadzic do parteru.
    Tu się zgadzam.
    Ale jeśli zrobi w tył zwrot i będzie chciał szybko wysiąść innymi drzwiami.
    W jaki sposób możesz mu to unimożliwić?

> [...]
    > wszystkich czynnosci. Nikt Cie do niczego nie zmusza - mozesz sobie
    wysiasc
    > ale wówczas masz po dokumencie.
    > Inna sprawa, ze jak juz pisałem czasem idzie się pasazerowi na rękę i
    nagina
    > nieco przepisy wysiadając razem z nim.
    >

    > par.9 pt.7 Taryfy KZK GOP
    > "Podczas wykonywania przez kontrolera czynnosci zwiazanych z wypisywaniem
    > druku opłaty dodatkowej pasażer zobowiązany jest oczekiwac w pojezdzie do
    > czasu ich zakonczenia. KZK GOP nie odpowiada za dokumenty pozostawione

    Ooo, to jest to.
    Tak trzymaj.

    A co kontroler robi z tak pozostawionymi dokumentami?

    > Potrafię ale nie mam ochoty - byle komu nie odpowiadam.

    A szkoda, bo w ten sposób zyskałbyś na wiarygodności.
    Sorry, ale patrząc na dyskusję, to ty sprowokowałeś awanturę odpisują
    "sraki" na pytanie o paragraf.