  • Data: 2004-02-03 23:24:06
    Temat: Re: Bilet miesięczny bez wpisanego numerka - ważny?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie masz racji. Co by to nie było jest np. moje. I nic nie daje ci
    podstawy
    > do pisania po nim.

    Nawet jeśli ma to zerową wartosc? Juz byl kiedys taki dialog na
    pl.misc.transport.miejski czy kontroler moze wyrzucic zuzyty bilet
    jednorazowy przez okno (wlasnie w odniesieniu do wzmiankowanego artykulu).
    Moim zdaniem moze, gdyz nie przedstawia on sobą zadnej wartosci. W jaki
    sposób pozwiesz mnie do sądu o zniszczenie mienia wartości 0,00 zł?

    > Inna sprawa, czy ten świstek papieru będzie ważnym, czy nieważym biletem.
    > Nadal jednak nie ma przepisu, który pozwalałby ci cokolwiek uzupełniać na
    > bilecie miesięcznym.
    > Co najwyżej na swoim własnym.

    A ja nadal nie dostrzegam przepisu, który by mi tego zabraniał. Co nie jest
    zakazane jest dozwolone.

    > To należy do czynności osoby która jest właścicelem dokumentu.

    Problem w tym, ze nie sposob okreslic wlasciciela biletu ktory nie jest
    wypełniony. A co jesli pochodzi z kradziezy?

    pdr
    Olo