  • Data: 2004-02-03 23:00:04
    Temat: Re: Bilet miesięczny bez wpisanego numerka - ważny?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zabrania ci to nastepujacy artyuł kodeksu karnego:
    > Art. 288. § 1. Kto cudzą rzecz niszczy, uszkadza lub czyni niezdatną do
    > użytku, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
    >
    > W sumie to tak srednio sie tyczy, ale ja moge bilet uwazac za uszkodzony,
    > jak mi tam wpiszesz numer. A bilet w momencie zakupu jest moją własnością.

    1) Bilet jest Twoją własnością w momencie wpisania na nim tego co ma być
    wpisane - bez tego jest czyjąkolwiek własnością, a mając na uwadze charakter
    biletu jest to po prostu nic niewart świstek papieru
    2) Widać niebardzo rozumiesz o co chodzi - poprzez wypełnienie pasażerowi
    biletu ja go własnie czynie zdatnym do uzytku, czyli robie coś dokładnie
    przeciwnego do czynu opisanego w tym artykule.

    pdr
    Olo