  • Data: 2004-02-03 23:08:39
    Temat: Re: Bilet miesięczny bez wpisanego numerka - ważny?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oj widze, ze tam u was w GOP-ie te zakłady komunikacji to chyba same dla
    > siebie istnieją.

    1) nie mamy tych zakładów komunikacji - mamy Komunikacyjny Związek Komunalny
    GOP w Katowicach
    2) bynajmniej - hasło przewodnie Związku to "jesteśmy dla pasażera" :-)

    > W MZK Gorzów Wlkp., jeżeli podczas kontroli nie mam biletu, to zostaje mi
    > wystawiona opłata dodatkowa za brak ważnego biletu. Jednak jeżeli w ciągu
    3
    > dni zjawie się w siedzibie firmy kontrolerskiej z biletem miesięcznym
    > sprzedanym conajmniej dzień przed kontrolą, to opłata dodatkowa zostanie
    > anulowana. Zapłace co najwyżej kilka złotych opłaty manipulacyjnej.

    U nas jest dokładnie tak samo. Opłata manipulacyjna wynosi obecnie 10zł.
    Tyle, że ja nie mówiłem o zapomnieniu miesięcznego, lecz o miesięcznym
    niewypełnionym bądź wypełnionym nieprawidłowo.

    pdr
    Olo