  • 11. Data: 2004-11-11 12:10:16
    Temat: Re: Bilet i przepelniony autobus
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    SebOLO napisał(a):
    > Ponieważ nic mu za to nie grozi... A działa to na takiej samej zasadzie
    > jak byś złodzieja złapał...

    Bzdura. Z jakiego to niby paragrafu popełnia przestępstwo, czy choćby
    wykroczenie?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 12. Data: 2004-11-11 13:58:19
    Od: p...@n...pl

    > Ponieważ nic mu za to nie grozi... A działa to na takiej samej zasadzie
    > jak byś złodzieja złapał...

    szanowny panie, a czy tutaj nie ma czasami zastosowania art. 41 pkt 1
    Konstytucji RP stanowi: Każdemu zapewnia się nietykalnośc osobitą i wolność
    osobistą. Pozbawienie lub ograniczenie wolności może nastąpić tylko na zasadach
    i w trybie określonych w ustawie. ?
    a jeśli ma to kontroler biletowy powinien powołać sie na ustawę, tudzież
    rozporządzenie.. a tymczasem takiego rozporządzenia z tego co mi wiadomo nie
    ma. zazwyczaj powołują sie na jakiś akt prawa miejscowego, np. uchwałe rady
    miasta. ale to im oczywiście na zatrzymanie nie pozwala.

  • 13. Data: 2004-11-11 14:03:42
    Od: Asia <b...@a...pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 13:10:16 +0100, Czarek Gorzeński <c...@p...org>
    napisał:

    > Bzdura. Z jakiego to niby paragrafu popełnia przestępstwo, czy choćby
    > wykroczenie?

    Jazda na gapę to zwykła kradzież i tyle... A na podstawie jakiego
    paragrafu grozic bedzie coś kanarowi?

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 14. Data: 2004-11-11 14:39:19
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > Jazda na gapę to zwykła kradzież i tyle... A na podstawie jakiego
    > paragrafu grozic bedzie coś kanarowi?

    art 189 1 K.k.
    pozdr.

  • 15. Data: 2004-11-15 11:56:49
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik <p...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wolność
    > osobistą. Pozbawienie lub ograniczenie wolności może nastąpić tylko na

    Czyli jedziesz taksówką, wysiadasz nie płacąc i nikt nie ma prawa Cię
    zatrzymać.
    Niezły meksyk wymyślacie towarzyszu;)

    Pzdr
    Leszek

  • 16. Data: 2004-11-15 12:01:32
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Nov 2004 12:56:49 +0100, Leszek <l...@p...fm>
    napisał:

    > Użytkownik <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli jedziesz taksówką, wysiadasz nie płacąc i nikt nie ma prawa Cię
    > zatrzymać.
    > Niezły meksyk wymyślacie towarzyszu;)

    Mówimy o autobusie a nie taksówce.

    --
    Falkenstein

  • 17. Data: 2004-11-17 16:22:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik Asia <b...@a...pl> w poście news:opshaz0gfx4o0xmm@szefo
    napisał, co następuje:

    > Jazda na gapę to zwykła kradzież i tyle... A na podstawie jakiego
    > paragrafu grozic bedzie coś kanarowi?

    Ze jak ??? - "zwykla kradziez" ? - toz to nawet nie wykroczenie -
    wykroczenie jest dopiero jak dwa razy Cie zlapia i naloza kare, a Ty znow
    jedziesz bez biletu.

    Pozdrawiam
    SDD

    ac.
    http://www.wszechwiedza.pl

  • 18. Data: 2004-11-17 18:30:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshh80upimg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Mówimy o autobusie a nie taksówce.

    Mówię o usłudze o której wiadomo, ze jest płatna. No i nietykalności
    złodzieja.

    Pzdr
    Leszek

  • 19. Data: 2004-11-17 21:04:33
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Leszek wrote:
    > Mówię o usłudze o której wiadomo, ze jest płatna. No i nietykalności
    > złodzieja.

    mówimy o prawie, a nie naszych życzeniach

    KG

  • 20. Data: 2004-11-17 22:30:38
    Od: "Stanislaw J. Szewczak" <s...@u...to.z.tego.adresu.gt.pl>

    > Ze jak ??? - "zwykla kradziez" ? - toz to nawet nie wykroczenie
    > - wykroczenie jest dopiero jak dwa razy Cie zlapia i naloza kare,
    > a Ty znow jedziesz bez biletu.

    Jeszcze pod warunkiem, ze te dwie kary nie zostaly uiszczone,
    a wszystko dzieje sie w ciagu jednego roku.

    sjs