  • 1. Data: 2009-03-25 13:12:01
    Temat: Bezpłatne Centrum Twojego Rozwoju! www.OCD.pl
    Od: "t...@g...com" <t...@g...com>

    Witajcie,
    ostatnio wszedłem na nowy portal OCD.pl.

    Znalazłem sporo ciekawych tekstów na temat poszukiwania pracy i
    własnego rozwoju.
    Co ciekawe znalazłem dla siebie super pracę :)
    Nie wiem czy uczestnictwo w portalu miało swoją rolę, czy przez swoją
    motywację, bądź szczęście ale....

    Może ktoś z Was znajdzie tam coś dla siebie.

    Co ciekawe, można na tym portalu również zakładać swoje własne
    case'y.

    Ja polecam!

  • 2. Data: 2009-03-25 14:22:46
    Temat: Re: Bezpłatne Centrum Twojego Rozwoju! www.OCD.pl
    Od: c...@p...onet.pl

    On 25 Mar, 14:12, "t...@g...com" <t...@g...com> wrote:
> [...]
    > motywację, bądź szczęście ale....
    >
    > Może ktoś z Was znajdzie tam coś dla siebie.
    >
    > Co ciekawe, można na tym portalu również zakładać swoje własne

    spadaj spamerze