  • 1. Data: 2004-01-02 11:41:03
    Temat: Bezpłatna porada prawna - gdzie?
    Od: "Leszek128" <l...@p...fm>

    Mam pytanie gdzie w woj. ślaskim mozna uzyskać bezpłatnej porady prawnej
    dotyczącej prawa pracy, dokładnie chodzi mi o napisanie pozwu o niewypłaconą
    odprawa i zaległe delegacje. (sprawa jest troche skomplikowana z
    delegacjami), byłem już w PIP oni kazali iść do prawnika. W gazecie
    wyczytałem ze NSZZ Solidarność udziela bezpłatnych porad - po zadzwonieniu
    okazało sie że trzeba byc członkiem związku.Pisałem też w necie na stronie
    porady prawne ale otrzymałem głupia odpowiedz ze mam sie skierowac do PIP

    Z góry dziekuje za wszelkie odpowiedzi

  • 2. Data: 2004-01-02 13:16:23
    Temat: Re: Bezpłatna porada prawna - gdzie?
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek128" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > odprawa i zaległe delegacje. (sprawa jest troche skomplikowana z
    > delegacjami), byłem już w PIP oni kazali iść do prawnika.

    Witam
    Przy uczelniach prawnych na dzialaja Uniwersyteckie Poradnie Prawne,
    gdzie studenci prawa udzielaja bezplatnie porad w niezbyt zawilych
    sprawach. Z takim pozwem powinni sobie poradzic, tym bardziej ze UPP
    objete jest opieka pracownikow naukowych. Nie jestem pewien czy przy
    Uniwersytecie Slaskim tez dziala UPP, ale raczej tak. Na pewno UPP
    dzialaja w Krakowie, Lodzi, Wroclawiu, Warszawie, Rzeszowie,
    Bialymstoku, Szczecinie, Gdansku.

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-

  • 3. Data: 2004-01-02 15:24:52
    Od: "Mecenas" <m...@n...pl>

> [...]
    > porady prawne ale otrzymałem głupia odpowiedz ze mam sie skierowac do PIP

    Opisz dokładnie to udziele Tobie bezpłatnej porady

    Michał

    ----------------------------
    mec. Michał
    www.prawo.hg.pl

  • 4. Data: 2004-01-04 08:53:56
    Od: "Leszek128" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Opisz dokładnie to udziele Tobie bezpłatnej porady
    >
    > Michał

    > mec. Michał
    > www.prawo.hg.pl

    Opisałem moją sytuacje i wysłsłem na Twojego emaila