  • Data: 2007-08-05 07:40:39
    Temat: Re: Bezpieczenstwo serwerow WWW - szantaż ?
    Od: stern <s...@n...to> szukaj wiadomości tego autora

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sun, 05 Aug
    2007 00:10:52 +0200, Zbynek Ltd. zeznał(a):

    > Szczegóły przygotowywania się do obrony na proces tu:
    > Mam nadzieję, że link się nie złamie, a jeśli to:
    > http://skocz.pl/oskarz_z_art267

    stawiam piwo, że go skażą

    bo:
    "wpisałem w formularz do logowania następujący ciąg
    znaków: ' or 1=1;-- Spowodowało to, że zostałem zalogowany na konto
    losowego użytkownika. Znajdowały się tam szczegółowe informacje o danej
    osobie. Aby wykluczyć jednorazowy błąd systemu operację wykonałem jeszcze
    około trzech razy, za każdym razem logując się na inne konto."

    czyli podłączył się do systemu, obszedł login/hasło i dostał dane.

    267 par. 1 kk w czystej postaci.