  • Data: 2007-08-05 11:19:38
    Temat: Re: Bezpieczenstwo serwerow WWW - szantaż ?
    Od: stern <s...@n...to> szukaj wiadomości tego autora

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sun, 05 Aug
    2007 18:51:58 +0800, Marcin Debowski zeznał(a):

    > No ale pod taką interpretację podpada cytowany gdzieś na wcześniej
    > wymienionym forum skobel u drzwi czy nawet same drzwi.

    coś mi się kołacze po glowie orzeczenie, że skobel się liczy za
    zabezpieczenie i kradzież po otwarciu skobla, liczy się za kradzież z
    włamaniem. Co IMHO ma sens.

    > MZ działanie tego faceta przypomina bardziej sytuację gdy wszyscy
    > wchodzili do pomieszczenia mozolnie wstukując indywidualne kody, a on
    > zauważył, że drzwi mają również klamkę, nacisnął ją po czym wszedł do
    > środka.

    a tam znalazł informacje dla niego nieprzeznaczone.
    Zresztą wiedział, że naciśnięcie klamki da mu dostęp do tych informacji,
    ale było mu obojętne czy je dostanie czy nie, bo chciał zobaczyć czy da
    się dostać do systemu.

    > przepraszam, za gwałtowną zmianę tematu, ale pod co
    > właściwie podpadada włamanie bez kradzieży? :)

    w zależności od tego co się stało:
    124 kw albo 288 kk - jesli cos zniszczyl włamując się
    oraz oczywiscie 193 kk