  • Data: 2007-08-05 09:53:41
    Temat: Re: Bezpieczenstwo serwerow WWW - szantaż ?
    Od: stern <s...@n...to> szukaj wiadomości tego autora

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sun, 05 Aug
    2007 17:03:56 +0800, Marcin Debowski zeznał(a):

    > MZ nie, bo podłączyć wydaje się być użyte w art. 267 w znaczeniu
    > fizycznego podłączenia ("..podłączając się do przewodu..").

    sluszna uwaga, rozpędziłem się w dziennikarstwie ;)

    > Już prędzej
    > przełamał zabezpiecznie, choć to też MZ dyskusyjne.

    informację uzyskał.
    SJP mówi m.in.:

    przełamać -- przełamywać
    2. <<przezwyciężyć coś, co stanowiło przeszkodę w czymś>>

    para login i hasło stanowiła przeszkodę w poznaniu danych osobowych
    klienta.
    Działanie kolegi sprawiło, że przestała stanowić przeszkodę.
    Co jednocześnie obala teorię Adamskiego o niekaralności "obchodzenia
    zabezpieczeń." ;)