  • 31. Data: 2006-06-15 12:14:12
    Temat: Re: Bazy danych - integralna część aplikacji?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 15 Jun 2006 13:48:58 +0200, Piotr Kubiak napisał(a):

    > Napisał, że sobie go znajdzie, a nie złamie.

    Na jedno wychodzi :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 32. Data: 2006-06-15 12:16:56
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Henry (k) wrote:

    > Na jedno wychodzi :-)

    Nie, bo klucza o długości 5 bitów się szuka w programie tak samo długo,
    jak klucza o długości 5 mln bitów (a tego drugiego chyba nawet trochę
    łatwiej).

    -------------------+
    -------------------+

  • 33. Data: 2006-06-15 14:59:33
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 15 Jun 2006 14:16:56 +0200, Paweł Sakowski napisał(a):

    > Nie, bo klucza o długości 5 bitów się szuka w programie tak samo długo,
    > jak klucza o długości 5 mln bitów (a tego drugiego chyba nawet trochę
    > łatwiej).

    O ile jest w programie... Ale zbaczamy NTG więc chyba EOT :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 34. Data: 2006-06-15 17:27:36
    Od: Szarak <s...@w...to.interia.pl>

    Dnia 15.06.2006 16:59 Henry (k) napisał(a):

    > O ile jest w programie... Ale zbaczamy NTG więc chyba EOT :-)

    No, gdzieś musi być, skoro program sam dane potrafi odszyfrować, nie? ;)

    Pozdrawiam
    Szarak

  • 35. Data: 2006-06-15 19:39:08
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Henry (k) napisał(a):

    > Na jedno wychodzi :-)

    Gdyby nie emotka, pomyślałbym że mówisz poważnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 36. Data: 2006-06-16 09:12:20
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 14 Jun 2006 23:55:34 +0200,
    akala <a...@o...pl> screamed:
    > no już nigdy więcej nic od ciebie nie kupię i podpowiem to samo znajomym.
    > problem polega na tym ,że aktualnie obowiązuje "rynek klienta" a nie "rynek
    > producenta."
    > I nie wydaje mi się byś długo szyfrował bo nie bedziaesz miał co szyfrować.

    Szyfrowanie danych ma przeważnie związek z zapewnieniem pewnego poziomu
    bezpieczeństwa systemu, a nie z widzimisie autora programu.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 11:11:35 user up 11009 days, 23:06, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Peace: In international affairs, a period of cheating between two countries.