  • 1. Data: 2006-06-09 18:53:10
    Temat: publiczna obraza urzędnika państwowego
    Od: "Fama" <f...@p...onet.pl>

    Czy w polskim kk istnieje paragraf na "publiczną obrazę urzędnika
    państwowego"?

  • 2. Data: 2006-06-09 19:25:45
    Temat: Re: publiczna obraza urzędnika państwowego
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Fama <f...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy w polskim kk istnieje paragraf na "publiczną obrazę urzędnika
    > państwowego"?

    Art. 226 kk. Nieco inne brzmienie i zakres ochrony.

  • 3. Data: 2006-06-10 05:55:19
    Od: "SKY" <s...@o...pl>

    > Czy w polskim kk istnieje paragraf na "publiczną obrazę urzędnika
    > państwowego"?

    z tego co wiem sa "paragrafy" na zniewazenie funkcjonariusza publicznego, a
    definicje "funkcjonariusza publicznego" podaje kodeks karny ... / art 115 par.
    13 KK /

    zniewaga f.pub. to art. 226 KK , a typy podobnych przestepstw wystepuja w
    rozdziale XXIX, czyli od art. 222 Kodeksu Karnego ...

    pozdrawiam

    SKY
    gg:2475019

  • 4. Data: 2006-06-10 08:16:06
    Od: Bungoo <b...@g...pl>

    SKY napisał(a):

> [...]
    >
    > zniewaga f.pub. to art. 226 KK , a typy podobnych przestepstw wystepuja w
    > rozdziale XXIX, czyli od art. 222 Kodeksu Karnego ...

    nie tylko, jesli nie ma zwiazku z wykonywaniem obowiazkow sluzbowych,
    albo nie jest to konstytucyjny organ, to takze art. 212 - 216, tyle ze
    z oskarzenia prywatnego.

    pozdr
    Bungo

  • 5. Data: 2006-06-10 23:40:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Fama wrote:
    > Czy w polskim kk istnieje paragraf na "publiczną obrazę urzędnika
    > państwowego"?

    Kurcze, czyżby nasza dzielna policja/prokuratura wreszcie dobrała się do
    tego Famy, co to różne rzeczy ciągle i od lat głosi? Fama głosi to, Fama
    głosi tamto - no i teraz Famę przyskrzynią!

    PS: BP,NMSP ;->