    From: "Jacek" <sq1dnu@wytnij_to.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bank zapomniał...proszę o poradę
    Date: Tue, 17 Aug 2004 22:27:15 +0200
    Sender: m...@a...pl@193.19.147.10

    news:cftol9$ldh$1@news.onet.pl...
    > zadośćuczynienia - nie
    > odszkodowania - możesz wykazać szkodę?

    Więc tak:
    W banku "Y" miałem zamiar założyć lokatę aby nie ponosić kosztów prowadzenia
    rachunku. Z powodu nie przelania tych pieniędzy, lokata nie była możliwa i
    Bank "Y" pobierał opłatę. Ponadto musiałem dokonać przelewu gotówkowego
    ponieważ pieniędzy na koncie nie było, za który również pobrano większą
    opłatę niż za przelew bezgotówkowy. To że się najeździłem, nawkurzałem i
    wysłuchiwałem pretensji od osób ( współwłaścicieli kasy ) - pomijam... To co
    straciłem postaram się odzyskać, ale czy za to że Bank nie dotrzymał umowy
    nic poza zwrotem kosztów się nie należy??? Jak to wygląda w drugim kierunku
    kiedy to klient popełniłby podobną pomyłkę???

    Jacek