  • 81. Data: 2024-01-10 11:04:25
    Temat: Re: Banda prawnicza w akcji
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 10:48, cef pisze:
    > Bo uznali, że nie jest potrzebny?

    BRAWO

    Bo na wyroku pierwszej instancji też jest napisane SKAZANY

    Czyli nie ma potrzeby nic dopisywać

  • 82. Data: 2024-01-10 11:07:39
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 10:48, cef pisze:

    > Daj już spokój. Widać, że nie rozumiesz podstaw,
    > a usiłujesz znaleźć jakąś receptę.

    Ja nic nie usiłuję. Stosuję tylko zwykły język polski i logikę

    Tobie się wydaje że jak jest zakaz wchodzenia (taki znak)
    to ludzie czarni mogą wchodzić bo przepis ich nie dotyczy.

  • 83. Data: 2024-01-10 11:09:48
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Napisz coś na temat. Przeszkadzają Ci WIELKIE LITERY?
    Skopij i zmień na małe i przeczytaj

    Albo lepiej... Nie czytaj. Jesteś WOLNY nie musisz;)

  • 84. Data: 2024-01-10 11:10:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 10:56, cef pisze:

    > Jeśli nie potrafisz tego sprawdzić, to właśnie świadczy jak niski jest
    > Twój poziom
    > i jak wielu rzeczy musisz się jeszcze nauczyć, żeby świadomie i bez
    > irytowania innych korzystać z news.

    Nie chce mi się. Wstydzisz się gooogla Twoja sprawa.

    Napisz coś ale nie o mnie. Potrafisz?

  • 85. Data: 2024-01-10 11:51:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 11:04, _Master_ pisze:

    > BRAWO
    >
    > Bo na wyroku pierwszej instancji też jest napisane SKAZANY
    >
    > Czyli nie ma potrzeby nic dopisywać

    Tak. Dla praktyków nie trzeba zapisywać podstaw w każdym przepisie.
    Oni dobrze wiedzą kiedy wymagane jest prawomocne orzweczenie.

  • 86. Data: 2024-01-10 11:51:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 11:07, _Master_ pisze:

    > Ja nic nie usiłuję. Stosuję tylko zwykły język polski i logikę
    >
    > Tobie się wydaje że jak jest zakaz wchodzenia (taki znak)
    > to ludzie czarni mogą wchodzić bo przepis ich nie dotyczy.

    No właśnie widać jak kombinujesz.

  • 87. Data: 2024-01-10 11:52:06
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 11:09, _Master_ pisze:
    > Napisz coś na temat. Przeszkadzają Ci WIELKIE LITERY?
    > Skopij i zmień na małe i przeczytaj
    >
    > Albo lepiej... Nie czytaj. Jesteś WOLNY nie musisz;)

    Sam decydujesz czy jesteś bucem.

  • 88. Data: 2024-01-10 11:55:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 11:10, _Master_ pisze:

    > Nie chce mi się. Wstydzisz się gooogla Twoja sprawa.
    >
    > Napisz coś ale nie o mnie. Potrafisz?

    Pępkiem świata nie jesteś, wątki obijają się o Ciebie
    tylko z powodu Twojego uporu i głupoty.
    Pokaż co napisałeś mądrego ostatnio na newsach? Potrafisz?

  • 89. Data: 2024-01-10 12:26:12
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 10.01.2024 o 10:07, J.F pisze:

    > Ale ponieważ prezydent nie uniewinnia, tylko ułaskawia, to nie ma
    > znaczenia, czy jest winny czy nie :-P

    Dzisiaj Andrzej Duda stwierdził, że ich uniewinnił.
    I wcale to nie wyglądało na robienie sobie jaj, on tak powiedział na
    poważnie.
    :D

    --
    -
    Akarm

  • 90. Data: 2024-01-10 12:30:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Jan 2024 12:26:12 +0100, Akarm wrote:

    > Dzisiaj Andrzej Duda stwierdził, że ich uniewinnił.
    > I wcale to nie wyglądało na robienie sobie jaj, on tak powiedział na
    > poważnie.
    > :D

    Mówił tak chyba nie pierwszy raz, ale moze przejęzyczenie, moze figura
    retoryczna ...

    J.