  • 71. Data: 2024-01-10 10:08:29
    Temat: Re: Banda prawnicza w akcji
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 09:09, _Master_ pisze:

    > Co robi prawnik gdy widzi że prawo nie przystaje do rzeczywistości i nie
    > udaje mu się rzeczywistości opisać LEPIEJ
    >
    > Pisze JESZCZE WIĘCEJ PRAWA ?
    >
    > Geniusz tkwi w PROSTOCIE Głąbie

    Prostota - jest to pojęcie niezdefiniowane prawnie.
    Weź już porzuc tę narrację nastolatka z wielkimi literami co chwilę.

  • 72. Data: 2024-01-10 10:15:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 9 Jan 2024 17:42:20 +0100, _Master_ wrote:

    > Właśnie udowodniłeś że nie jesteś na bieżąco.
    >
    > Za PiSu wprowadzono przepis że policja może o 6.00 rano przyjść i zabrać
    > do odbycia kary.
    >
    > Nie zrobili tego.
    >
    > Dalsza z tobą dyskusja jest bezcelowa. Nie posiadasz wiedzy.

    Nie mówie nie, w koncu nie jestem SSN ani STK :-)

    Tylko ze z zapisu "może", nie wynika, ze do każdego tak przychodzi.

    Czyżbyś nie miał wiedzy, jak to naprawde wygląda ?

    J.

  • 73. Data: 2024-01-10 10:17:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 09:18, cef pisze:
    > I tak bez opamiętania można ułaskawiać każdego
    > czy jakieś powiązanie ułaskawionego z czynem musi być?
    > Musi być jakoś udowodnione, że czyn popełnił?
    > Jakieś postępowanie, w jakimś trybie itd itp
    > I tu się zacina Twój  mechanizm rozumienia prawa.

    Możesz napisać po polsku?

    Nie rozumiesz powiązania czynu i osoby?

    Jak Ci pomóc?

  • 74. Data: 2024-01-10 10:18:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 09:14, cef pisze:
    > A teraz idź poczytaj kodeksy.

    W konstytucji jest napisane że Prezydent ułaskawia osobę SKAZANĄ.

    Czego nie rozumiesz?

    Zapytaj Kalisza i Kwaśniewskiego dlaczego nie dodali jednego słowa?

    W przedwojennej konstytucji ono było. Teraz NIE MA.

    Dlaczego zdecydowali się na taki zapis?

  • 75. Data: 2024-01-10 10:24:28
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 10:08, cef pisze:
    > Weź już porzuc tę narrację nastolatka z wielkimi literami co chwilę.

    Do osób ciężko przyswajających wiedzę stosuję wyróżnienia dla jasności
    przekazu. Nie wiem czy Twój czytnik wyświetla pogrubienia.
    jeśli wyświetla postaram się ich używać.
    Wyświetla?

  • 76. Data: 2024-01-10 10:26:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 09:15, cef pisze:

    > Wielkie litery...

    Jaki masz czytnik?

  • 77. Data: 2024-01-10 10:48:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 10:18, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Zapytaj Kalisza i Kwaśniewskiego dlaczego nie dodali jednego słowa?
    >
    > W przedwojennej konstytucji ono było. Teraz NIE MA.

    Bo uznali, że nie jest potrzebny?
    I tylko jakieś gamonie typu Duda będą z tego robić użytek.

  • 78. Data: 2024-01-10 10:48:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 10:17, _Master_ pisze:

    > Możesz napisać po polsku?
    >
    > Nie rozumiesz powiązania czynu i osoby?
    >
    > Jak Ci pomóc?

    Daj już spokój. Widać, że nie rozumiesz podstaw,
    a usiłujesz znaleźć jakąś receptę.

  • 79. Data: 2024-01-10 10:55:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 10:24, _Master_ pisze:

    > Do osób ciężko przyswajających wiedzę stosuję wyróżnienia dla jasności
    > przekazu. Nie wiem czy Twój czytnik wyświetla pogrubienia.
    > jeśli wyświetla postaram się ich używać.
    > Wyświetla?

    Jeśli w normalnym trybie nie potrafisz sformułować sensownie swoich myśli,
    tak, żeby były odbierane przez innych, to na to nic nie poradzę.
    Ja użyłem wielkich liter do zwrócenia na coś uwagi swoim interlokutorom
    może raz czy dwa w czasie całej swojej ponad dwudziestoletniej obecności
    na newsach.
    Stosowanie w przekazie stale takich wyróżników powoduje, że bardziej
    stają się one wyróznikiem osoby a nie treści.
    Zastanów się jak to Cię definiuje i czy nie przeszkadza Ci być tak
    odbieranym.

  • 80. Data: 2024-01-10 10:56:48
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 10:26, _Master_ pisze:

    > Jaki masz czytnik?

    Jeśli nie potrafisz tego sprawdzić, to właśnie świadczy jak niski jest
    Twój poziom
    i jak wielu rzeczy musisz się jeszcze nauczyć, żeby świadomie i bez
    irytowania innych korzystać z news.