  • 1. Data: 2024-01-05 12:59:53
    Temat: Banda prawnicza w akcji
    Od: _Master_ <...@...pl>

    sędzia DEBIL w tv tłumaczy że prawo łaski dotyczy konkretnego wyroku.

    Ale już wyroki TK które lewackiej bandzie pasują tworzą "precedens" i
    niekonstytucyjność WTÓRNĄ i można sobie doposowywać wyroki TK.

    Takie kurwa zjeby

  • 2. Data: 2024-01-05 16:58:41
    Temat: Re: Banda prawnicza w akcji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Jan 2024 12:59:53 +0100, _Master_ wrote:
    > sędzia DEBIL w tv tłumaczy że prawo łaski dotyczy konkretnego wyroku.

    Ja tam nie wiem, ale spodziewam sie, ze prezydent powinien napisac
    jakiego wyroku sie tyczy ułaskawienie.

    A teraz jest nowy wyrok, inny ... ale w tej samej sprawie.

    > Ale już wyroki TK które lewackiej bandzie pasują tworzą "precedens" i
    > niekonstytucyjność WTÓRNĄ i można sobie doposowywać wyroki TK.
    >
    > Takie kurwa zjeby

    Przypominam, ze spór w tej sprawie trwał, i koniec konców SN uznał,
    ze proces apelacyjny mozna zrobic, pomimo ułaskawienia przez
    prezydenta.

    Jakby pan prezydent poczekał pare dni, to by sie pierwszy wyrok
    uprawomocnił, i nie było sprawy ...

    J.

  • 3. Data: 2024-01-05 19:45:34
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 5.01.2024 o 12:59, _Master_ pisze:

    > Takie kurwa zjeby
    Masterku, spuść trochę pary bo ci żyłka pęknie :)

  • 4. Data: 2024-01-05 23:18:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-05 o 16:58, J.F pisze:
    > Przypominam, ze spór w tej sprawie trwał, i koniec konców SN uznał,
    > ze proces apelacyjny mozna zrobic, pomimo ułaskawienia przez
    > prezydenta.

    Co to znaczy spór TRWAŁ?

    Jak się jeden debil z drugim debilem kłócą o gooowno to nie jest SPÓR

    Przepis jest PROSTY a geniusz tkwi w PROSTOCIE.

    Tak wiem. Hieny prawnicze będą miały mniej roboty

    Ale to nie problem społeczeństwa które PŁACI i WYMAGA!

  • 5. Data: 2024-01-05 23:21:08
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-05 o 16:58, J.F pisze:
    > Jakby pan prezydent poczekał pare dni, to by sie pierwszy wyrok
    > uprawomocnił, i nie było sprawy ...

    Gdyby sąd co skazał "prawomocnie" znał prawo i podręczniki to też by
    sprawy NIE BYŁO.
    Ale kolesie się uparły i postanowiły zabłysnąć na tle takich tuzów jak
    Hołownia ;-)

  • 6. Data: 2024-01-05 23:24:21
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-05 o 19:45, Jacek pisze:
    > Masterku, spuść trochę pary bo ci żyłka pęknie ?

    Wiem że boli.

    Możesz nie czytać.

    Jesteś WOLNYM białym człowiekiem? ;-)

    PS. Symptomatyczne jak brak merytorycznej odpowiedzi skłania do
    osobistych wycieczek.

    To jakie jest uzasadnienie ograniczania prawa prezydenta?

    Nie takie że siadło dwóch i ustaliło tylko MERYTORYCZNE?

  • 7. Data: 2024-01-06 01:23:28
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 05.01.2024 o 16:58, J.F pisze:

    > Jakby pan prezydent poczekał pare dni, to by sie pierwszy wyrok
    > uprawomocnił, i nie było sprawy ...

    W tym sęk, że Adrian nie mógł poczekać, bo byłaby chryja.
    Bolszewicy wykombinowali sobie, że jeśli Prezydent ułaskawi "swoich"
    zanim sąd ich skaże, to ci przestępcy będą mogli być posłami i
    ministrami. W przeciwnym wypadku, nawet wyznawcy PiS mogliby zauważyć,
    że skazani przestępcy nie mogą objąć żadnego mandatu, nawet po objęciu
    ich aktem łaski.

    --
    -
    Akarm

  • 8. Data: 2024-01-08 15:06:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Jan 2024 23:18:53 +0100, _Master_ wrote:

    > Co to znaczy spór TRWAŁ?

    No trwał. Były różne orzeczenia, zapewne ekspertyzy, pytania ..

    > Jak się jeden debil z drugim debilem kłócą o gooowno to nie jest SPÓR

    A co?

    > Przepis jest PROSTY a geniusz tkwi w PROSTOCIE.

    Przepis jest prosty.
    Prezydent stosuje prawo łaski.

    A co to za prawo, jak je prezydent stosuje ... wyjasnij.

    > Tak wiem. Hieny prawnicze będą miały mniej roboty
    > Ale to nie problem społeczeństwa które PŁACI i WYMAGA!

    Płaci bo musi, ale wymaga, aby siedzieli :-)

    J.

  • 9. Data: 2024-01-08 16:02:52
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-06 o 01:23, Akarm pisze:
> [...]
    > ministrami. W przeciwnym wypadku, nawet wyznawcy PiS mogliby zauważyć,
    > że skazani przestępcy nie mogą objąć żadnego mandatu, nawet po objęciu

    To wszyscy wiedzą ale wytłumacz jaka jest podstawa zawężenia prawa łaski
    do prawomocnie skazanych skoro w prawie nikt tego nie napisał.

    Nie ważne czy przeoczył czy zrobił to specjalnie... Kalisz z
    Kwaśniewskim tego nie DOPISALI do Konstytucji.

    PS> I tu jakoś nikt nie chce nagle brać pod uwagę rozpatrywania
    niejasności na korzyść OSKARŻONEGO.

    Przypominam też że w tym "prawomocnym wyroku nie ma już nic o nadużyciu
    uprawnień czy "PRODUKCJI" korupcji czy zachęcania do niej.
    Zostały sprawy proceduralne.

    A wszystkie mejstrimy nadal twierdzą że te osoby BEZCZELNIE NADUŻYWAŁY
    UPRAWNIEŃ

  • 10. Data: 2024-01-08 16:14:50
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 5.01.2024 o 23:24, _Master_ pisze:
    > PS. Symptomatyczne jak brak merytorycznej odpowiedzi skłania do
    > osobistych wycieczek.
    Ty naprawdę sądzisz że z tobą warto rozmawiać o czymkolwiek? :) Wolne
    żarty. Podobnie jak Wiesiaczek czy Filip jesteś hejterem o prymitywnym
    umyśle i infantylnych poglądach. "sędzia debil, kurwa zjeby, lewacka
    banda, prawnicza banda"... Żałosne. Jedyne do czego się nadajesz to być
    obiektem kpin :)