  • 91. Data: 2024-01-10 12:32:05
    Temat: Re: Banda prawnicza w akcji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Jan 2024 11:04:25 +0100, _Master_ wrote:

    > BRAWO
    >
    > Bo na wyroku pierwszej instancji też jest napisane SKAZANY
    > Czyli nie ma potrzeby nic dopisywać

    No ale to inny wyrok :-)

    I data inna, i sąd inny, i kara inna ..

    J.

  • 92. Data: 2024-01-10 16:51:30
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.01.2024 o 12:30, J.F pisze:

    > Mówił tak chyba nie pierwszy raz, ale moze przejęzyczenie, moze figura
    > retoryczna ...

    ...raczej po prostu Andrzej Duda.
    Uczy się cały czas, ale chyba czegoś innego, albo jeszcze nie doszedł do
    tego tematu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 93. Data: 2024-01-11 00:23:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-10, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

    > ...raczej po prostu Andrzej Duda.
    > Uczy się cały czas, ale chyba czegoś innego, albo jeszcze nie doszedł do
    > tego tematu.

    Do tematu jakby doszedł, bo jego promotor stwierdził, że nie tego go uczył.

    --
    Marcin

  • 94. Data: 2024-01-11 08:27:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Do tematu jakby doszedł, bo jego promotor stwierdził, że nie tego go uczył.

    A tak wracając do początkowego pytania - jaki jest sens ułaskawiać
    niewinnego?
    (tu akurat wiadomo, że zamysłem było niedopuszczenie do prawomocnego
    skazania, bo to odcina od posłowania i zajmowania stanowisk)
    Skąd prawnicy wywodzą wnioski o zatrzymaniu postępowania na tym etapie
    gdy prezydent ułaskawia po wyroku pierwszej instancji?
    Jest OK - ułaskawia czyli nie będzie musiał ułaskawiony odbywać
    zasądzonej w pierwszej instancji kary, ale dlaczego niby sąd nie może
    kontynuując postępowania skazać kogoś prawomocnie?
    Jeśli prezydent tak wybrał, że chciał kogoś uchronić tylko przed
    skutkami skazania nieprawomocnego, to jest w porządku, ale po
    prawomocnym skazaniu dochodzą
    inne kary czy dolegliwości prawne i tych już nie usuwa prezydencka łaska.
    Czy jest jakiś przepis, który stanowi, że akt łaski kończy postępowanie?
    To chyba nie te kompetencje.

  • 95. Data: 2024-01-11 11:00:52
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 11:55, cef pisze:
    > Pokaż co napisałeś mądrego ostatnio na newsach? Potrafisz?

    Hahchahahahha znowu o mnie ;-)

    Dobra edukacyjnie

    https://www.youtube.com/watch?v=8sMGAeV5O_0

    Obejrzyj

    Bo mnie nie uznajesz za autorytet ale posła może posłuchasz ;-)

  • 96. Data: 2024-01-11 11:11:25
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    A sumie ciekawe, kto wybiera skład trybunału niemieckiego, który przypomnijmy wg ich
    prawa ma wyższość nad prawem europejskim.
    Te reguły to im zdaje się Amerykanie pisali po wojnie.

    Kto wybierze pierwszego niezależnego? (*)
    (*) cyt za Bareja albo jakoś tak.

    -----

  • 97. Data: 2024-01-11 11:14:16
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    OIDP Wałęsa (jedna kadencja) i Kwaśniewski (dwie kadencje) ułaskawili po kilka
    tysięcy pacjentów w tym paru groźnych przestępców
    szefów mafii, Andrzej Duda około 160 sztuk przez niemal dwie kadencje.

    Jak widać PAD nie ma głowy do interesu, a może jego personel.

    -----

  • 98. Data: 2024-01-11 11:22:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 10 Jan 2024 09:18:30 +0100, cef napisał(a):

    > I tak bez opamiętania można ułaskawiać każdego

    Właśnie wyszło szydło z worka, że Meliniarz ułaskawił Ogórkową i
    Ziemkiewicza.
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,305
    81901,andrzej-duda-ulaskawil-magdalene-ogorek-i-rafa
    la-ziemkiewicza.html

    Mieli zapłacić 10 kzł, a oboje do biedaków nie należą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    http://gtracz.ucoz.pl/

  • 99. Data: 2024-01-11 11:22:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 11:52, cef pisze:

    > Sam decydujesz czy jesteś bucem.

    Piszesz o mnie. A jak z Twoją WOLNOŚCIĄ. Masz ją? ;-)

  • 100. Data: 2024-01-11 11:24:12
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-10 o 09:39, Kviat pisze:
    > Skoro zamyka sprawę, to uniemożliwia obronę.
    > Czego nie rozumiesz?

    Sprawa jest zamknięta.

    To że jakiś wzmożony aktywista polityczny w todze coś tam przy kawie
    napisze nie ma znaczenia prawnego