  • 1. Data: 2002-05-29 09:14:10
    Temat: Badanie dla kierowców kat. "B"
    Od: "Paweł S." <p...@x...pl>

    Witam!

    Tak sie składa, że kończy mi sie 6.06 prawko jazdy, no i mam z tym pytanie:
    Czy można zrobić badanie lekarskie po tym terminie? Czy nie będzie potem
    problemów z wyrabianiem ?
    Szukam też paragrafu, który o tym pisze.

    Pozdrawiam Paweł S.

  • 2. Data: 2002-05-29 10:13:46
    Temat: Re: Badanie dla kierowców kat. "B"
    Od: "edek" <e...@e...pl>

> [...]
    > problemów z wyrabianiem ?
    > Szukam też paragrafu, który o tym pisze.

    witam,

    mi sie skonczylo 03.05.2002 a dopiero wczoraj bylem w gminie (wawa-targowek)
    i bez problemu przysteplowali mi prawo jazdy na "wazne bezterminowo"
    i przyjeli wniosek o nowe prawo jazdy - odbior za 2 tyg

    badanie wzroku zrobilem (przez wzrok mialem terminowe pj) wykonalem
    25.05.2002
    na szczescie lekarz przyznal bezterminowe pj wiec jestem szczesliwy :)

    pozdrawiam
    ed
    e...@e...pl

  • 3. Data: 2002-05-29 10:22:07
    Temat: Re: Badanie dla kierowców kat.
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Paweł S. <p...@x...pl> napisał(a):

> [...]
    > problemów z wyrabianiem ?
    > Szukam też paragrafu, który o tym pisze.

    Weź nie żartuj. Miałam nieważne prawo jazdy przez ponad 6 lat i żadnych
    problemów, kiedy w końcu zechciało mi się je "uważnić" - u lekarza nikogo
    nie obchodzi, czy masz jeszcze ważne, czy nie, w urzędzie walnięto pieczątkę
    i tyle.

    JoP

  • 4. Data: 2002-05-29 11:35:10
    Od: "Paweł S." <p...@x...pl>

> [...]
    > problemów, kiedy w końcu zechciało mi się je "uważnić" - u lekarza nikogo
    > nie obchodzi, czy masz jeszcze ważne, czy nie, w urzędzie walnięto

    Dziękuje za odpowiedź.
    Nie znam sie na tym, dlatego zapytałem tutaj. A tak to ja mam b. krótko
    ważne prawko, ze względu na wade wzroku. I cholera mnie bierze, ile to kasy
    musze ciągle bulić na nowe prawko.

    Pozdrawiam Paweł S.

  • 5. Data: 2002-05-30 06:26:44
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł S." <p...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    potem
    > problemów z wyrabianiem ?
    > Szukam też paragrafu, który o tym pisze.

    Nie szukaj bo nie znajdziesz.
    Jeżeli Policja złapie cie po 06.06 z nieprzdłużonym prawem jazdy to je
    zatrzymają, dostaniesz mandat, prawdopodobnie samochód odholują na
    parking.
    Do czasu otrzymania (przedłużenia) prawa jazdy nie możesz prowadzić.
    Okres ewentualnej przerwy nie ma żadnego znaczenia i nikogo nie
    interesuje.

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 6. Data: 2002-05-30 18:31:13
    Od: "Xena d. Bazyl" <t...@l...com.pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ad2a4f$r6h$1@news.gazeta.pl...

> [...]
    nikogo
    > nie obchodzi, czy masz jeszcze ważne, czy nie, w urzędzie walnięto

    A jeździłaś te 6 lat? I nikt się nie przyczepił?

    --
    Pozdrówka
    Tatiana