  • 1. Data: 2002-05-29 08:41:32
    Temat: wyrok NSA
    Od: "Ion Tichy" <i...@p...onet.pl>

    Witam
    jestem tu po raz pierwszy i zielony zupelnie w tej dziedzinie.
    Mam pytanie
    Czy mozna znalezc gdzies w sieci wyroki, czy tez orzeczenia NSA ?
    Mam numer sygnatury 1582/01
    Chodzi w nim o zrownanie odplatnosci za przedszkola dla dzieci miejscowych i
    zamiejscowych,
    mam problem z oplata za przedszkole
    za wszelka pomoc z gory dziekuje (from the mountain)

    leszek

  • 2. Data: 2002-05-29 08:44:25
    Temat: Re: wyrok NSA
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    PRzesylam, ale bez uzasadnienia:
    2001.10.09 wyrok NSA I SA 1582/01 M.Prawn. 2001/21/1052 w Warszawie
    Gmina nie może różnicować opłat za przedszkole bądź żłobek ze względu na
    kryterium zameldowania. Ustawa o samorządzie gminnym mówi jednoznacznie, że
    członkami wspólnoty są osoby ją zamieszkujące, a nie na jej terenie zameldowane.
    Ponadto takie niejednolite traktowanie narusza Europejską Kartę Samorządu
    Terytorialnego z 15.10.1985 r.

    pa pa
    --
    napisal Konrad G. ,