  • 1. Data: 2002-05-29 08:06:56
    Temat: prawo do lokalu a TBS
    Od: "Zbigniew Lewandowski" <z...@p...com>

    Witam!
    Mam nurtujace mnie pytanie.

    Jestem najemcą lokalu w TBS
    (Nie mam prawa własności, a jedynie umowę najmu lokalu,
    zawartą wyłącznie ze mną, w treści której TBS wyraża zgodę
    na stałe wspólne zamieszkiwanie członków rodziny wymienionych
    z imienia i nazwiska)

    1. Co się stanie jeżeli stracę życie? Czy rodzina bedzie miała prawo
    dalszego
    najmu?

    2. Dojdzie do rozwodu, a najemca wypowie prawo do lokalu.
    Czy były współmałżonek ma prawo żądania lokalu zastępczego?

    Nie kryję, że sprawa jest ważna i pilna :-)

    Pozdrowienia
    Zbigniew Lewandowski

  • 2. Data: 2002-06-06 10:31:31
    Temat: Re: prawo do lokalu a TBS
    Od: "666" <p...@p...com>

    A nie możesz zapytać w swoim TBSie??
    I zażądaj kopii statutu.
    Każdy statut jest inny, nie może być jedynie sprzeczny z ustawą o formach popierania
    budownictwa mieszkaniowego czy jakoś tak...
    Dżek