  • 1. Data: 2005-12-08 16:23:35
    Temat: BYLO: Nietypowa sprawa - prosba o porade
    Od: Papik <p...@a...net>

    Nowy watek, stary mi gdzies wcielo :(

    Stanowisko PIP:
    "podpisuje sie umowe z druga firma jak sie jeszcze nie zlozylo wymowienia z
    obecna praca. nie mozna brac pod uwage umowy ustnej - w zadnym wypadku -
    nalezalo miec umowe przedwstepna. WTEDY MOZNA BY ta sprawe JAKOS ugryzc"

    O zadnym oszustwie KK 286, nie mozna liczyc ani isc na policje, jak tu ktos
    sugerowal (DLACZEGO?)
    Jedynie mozna do sadu pracy o uznanie stosunku pracy za te przepracowane 2
    dni.

    Do jasnej Anielki, nie wierze,ze tak jest ... HELP !!!

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *

  • 2. Data: 2005-12-08 17:46:45
    Temat: Re: BYLO: Nietypowa sprawa - prosba o porade
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Papik napisał(a):

    > Do jasnej Anielki, nie wierze,ze tak jest ... HELP !!!

    Ja np nie wiem o co chodzi...

    --
    pozdrawiam
    Mithos