  • 1. Data: 2005-12-08 16:05:02
    Temat: bank-zadluzenie-co zrobic, zeby nie placic i nie zajeli konta
    Od: "Mich" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    Mam taka sytuacje, ze sie zadluzylem w banku, niewielka i wielka kwota, bo
    5000 - dla mnie to duzo. Pech chcial, ze potem stracilem prace i nie moglem
    nic splacic. Zylem jak pies bez budy. Wszystko mi sie sypnelo.
    Bank grozi mi sadem. Ale po dlugim czasie, dostalem prace. Nowy pracodawca nic
    nie wie o moim zadluzeniu. A bank zada, odstetki leca.
    Nie chce sobie siary narobic w zyciu. Jak napisac pismo, lub co zrobic, zeby
    nie zajeli mi konta, nie narobili kichy w pracy, nie wysylali kuratora
    sadowego, albo komornika.
    Troche minie zanim cokolwiek im wplace. Prace mam od niedawna, najblizsza
    wyplata za 3 tyg.
    Mam porabana rodzinke i nie chce mi pomoc. Chociaz kase maja.
    Poradzcie co zrobic.
    Jak napisac pismo, albo co zrobic, zeby umorzyli.
    Jak oni reaguja zazwyczaj.
    Pozdr
    Mich

  • 2. Data: 2005-12-08 16:29:04
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Mich wrote:

    > Troche minie zanim cokolwiek im wplace. Prace mam od niedawna, najblizsza
    > wyplata za 3 tyg.

    To moze im napisz, ze straciles prace ale juz masz nowa i od za 3
    tygodnie zaczniesz miec regularne wplaty na konto i sie powoli splaci...

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8

  • 3. Data: 2005-12-08 17:51:53
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Poradzcie co zrobic.
    > Jak napisac pismo, albo co zrobic, zeby umorzyli.

    Raczej Ci nie umorzą. Ale radzę po prostu iść do banku (nie pisacć, tylko
    iść) i uczciwie porozmawiać. Bankowi też nie zależy żeby Cie doprowadzać do
    ruiny więc na pewno będzie skłonny do rzetelnejugody. Nawet jak będziesz im
    płacił małe kawałki ale terminowo (jak się umówicie) to na pewno pójdą na
    rękę.

  • 4. Data: 2005-12-08 17:57:53
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Mich napisał(a):
> [...]
    > nie wie o moim zadluzeniu. A bank zada, odstetki leca.
    > Jak napisac pismo, albo co zrobic, zeby umorzyli.
    Umorzyli? LOL A czemu mieliby umorzyc?
    > Jak oni reaguja zazwyczaj.
    Ja bym sprobowal pojsc do banku i pogadac - wyjasnic sytuacje i poprosic
    o tymczasowe zawieszenie splat - ponoc tak mozna zrobic. Ale to wszystko
    zalezy od dobrej woli banku. Najlepiej napisz na pl.biznes.banki podajac
    przy tym nazwe banku - zapytaj sie czy takie odroczenia splat sa mozliwe
    i jak przekonac do tego bank. Ale nie pisz nic o umorzeniu bo tylko
    sobie opinie psujesz.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-12-08 18:25:26
    Od: "s s" <m...@W...gazeta.pl>

    badzio <b...@n...epf.pl> napisał(a):

> [...]
    > przy tym nazwe banku - zapytaj sie czy takie odroczenia splat sa mozliwe
    > i jak przekonac do tego bank. Ale nie pisz nic o umorzeniu bo tylko

    Nie wiem, myslalem, ze to dobry pomysl z tym umorzeniem. Bo sypnelo sie
    doslownie wszystko. A wiem, ze z bankami nie ma zartow. Ale pojde, dzieki za
    rade. Nie wiedzialem, ze istnieje cos takiego jak odroczenie splat.
    Rozmawialem z babka wczesniej przez telefon z dzialu windykacji, zanim
    cokolwiek by mi mieli przyslac i powiedzialem- ze nie wiem, kiedy bede mogl
    zaplacic, ze jestem w kontakcie, stalo sie to i tamto, nie mam pracy....
    kolo roku....wszystko mi sie zawalilo. Zawsze wszystko placilem. A ona, ze
    ma byc znaczna wplata, a jak nie, to ona przesyla sprawe do sadu tego samego
    dnia. No to pomyslalem, ze przeciez to nieludzkie.
    Dzieki, odroczenie by mi pomoglo. Przeciez jakos musze stanac na nogi.
    No i stad umorzenie - nie jestem wstanie zaplacic wielkiej kwoty od razu.
    Dzieki.
    Pozdr
    Mich

  • 6. Data: 2005-12-08 18:56:21
    Temat: dzieki - moze nie bedzie tak tragicznie
    Od: "Mich" <m...@N...gazeta.pl>

    Dzieki wielkie wszystkim za rade.
    Pozdr.
    Mich

  • 7. Data: 2005-12-08 19:29:29
    Temat: Re: dzieki - moze nie bedzie tak tragicznie
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    > Dzieki wielkie wszystkim za rade.

    Super, ze zrobiles z tego nowy watek.

  • 8. Data: 2005-12-09 06:42:07
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Mam taka sytuacje, ze sie zadluzylem w banku, niewielka i wielka kwota, bo
    > 5000 - dla mnie to duzo. Pech chcial, ze potem stracilem prace i nie
    > moglem

    A pożyczka nie byla ubezpieczona od utraty pracy? Niektóre banki to stosują.

    Darek

  • 9. Data: 2005-12-09 14:22:30
    Od: "s s" <m...@W...gazeta.pl>

    Darek <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > A pożyczka nie byla ubezpieczona od utraty pracy? Niektóre banki to stosują.
    >
    > Darek

    Nie wiem. Dostalem karte dodatkowa, bo bylem dobrym klientem banku. Bym musial
    sprawdzic.
    Pozdr
    Mich

  • 10. Data: 2005-12-09 14:23:48