  • 1. Data: 2005-12-08 16:29:11
    Temat: Przedawnienie, a korekty do faktur (telekomunikacja)
    Od: "Olo" <s...@s...pl>

    Witam, sytuacja jest następująca: w lutym 2003r. operator telekomunikacyjny
    wystawia kilka korekt do faktur za rok 2002 i obciąża mnie dodatkowymi
    kosztami spowodowanymi błędnym naliczaniem abonamentu w 2002r.
    Pytanie 1: Przedawnienie w tym przypadku to 3 lata?
    Pytanie 2: Jeżeli 3 lata, to termin biegnie od dni, kiedy poszczególne
    faktury z 2002r. stały się wymagalne(bo wtedy pierwotnie powstało
    zobowiązanie), czy biegnie od momentu gdy wymagalna stała się zapłata za
    korekty z 2003r.(w 2003r. operator przytpomniał sobie, że w 2002r. liczył mi
    za mało za abonament) ?

    Opcio

  • 2. Data: 2005-12-09 14:40:10
    Od: "Olo" <s...@s...pl>

    "Olo" <s...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > korekty z 2003r.(w 2003r. operator przytpomniał sobie, że w 2002r. liczył

    Czyżby nie było mocnych?

    Opcio