  • 21. Data: 2010-01-15 12:32:13
    Temat: Re: BSA
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    news:4b5014b8$1@news.home.net.pl...

    > Dokładnie taką akcję prowadzi teraz BSA - z jedną uwagą.
    >
    > To jest typowy druk bezadresowy ale spersonalizowany - BSA wzięło dane z
    > ogólnodostępnych baz adresowych osób prowadzących działalność gospodarczą.
    > Dodatkowo całość tak sformatowana i ułożona aby sprawić wrażenie że jest
    > wysyłana wyłącznie do jednego adresata.
    > Stąd niepokój. :)

    a to nie jest grozba karalna skoro zapowiadaja przeszukanie ?

  • 22. Data: 2010-01-15 12:35:58
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-15 13:32, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > a to nie jest grozba karalna skoro zapowiadaja przeszukanie ?

    W piśmie nie ma żadnych zapowiedzi przeszukania. :)

    Po raz kolejny napiszę - list powinien trafić do okrągłego segregatora
    obok bezpłatnych przesyłek reklamowych.

    --
    spp

  • 23. Data: 2010-01-15 12:40:39
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > W piśmie nie ma żadnych zapowiedzi przeszukania. :)

    'kontrola oprogramowania'

  • 24. Data: 2010-01-15 12:41:03
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > W piśmie nie ma żadnych zapowiedzi przeszukania. :)
    >
    > Po raz kolejny napiszę - list powinien trafić do okrągłego segregatora
    > obok bezpłatnych przesyłek reklamowych.

    grozba wzbudza we mnie realna obawe jej spelnienia :)

  • 25. Data: 2010-01-15 12:51:55
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-15 13:41, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > grozba wzbudza we mnie realna obawe jej spelnienia :)

    Hmm, czemu coś o 'gorejącej czapce' pomyślałem? ;)

    --
    spp

  • 26. Data: 2010-01-15 12:55:06
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Narazka <n...@g...pl> wrote:
    > Otóż znajomy, prowadzący zakład poligraficzny, dostał zawiadomienie
    > w sprawie kontroli legalności oprogramowania. Podpisane właśnie
    > Business Software

    Też dostałem, jakby się wczytał, to by zobaczył, że jest tam
    napisane 'Rodzaj przesyłki: informacja'. Chodzi zapewne o to,
    aby firmy zaczęły sobie zdawać sprawę czy mają legalne
    oprogramowanie i bardzo dobrze.

    a.

  • 27. Data: 2010-01-15 13:02:58
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Hmm, czemu coś o 'gorejącej czapce' pomyślałem? ;)

    nie wiem czemu ale lepiej pomysl o tym ze grozba nie musi byc wyrazona
    slowami moze wystarczyc np pokazanie komus lopaty w bagazniku,
    te pismo wprost daje do zrozumiemia ze ktos przyjdzie do firmy i zacznie
    kontorlowac a takie uprawnienie ma tylko policja i to tylko wtedy
    gdy dokonuje przeszukania.

  • 28. Data: 2010-01-15 13:13:11
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-15 14:02, wspolna-flaszka.pl pisze:

> [...]
    > te pismo wprost daje do zrozumiemia ze ktos przyjdzie do firmy i zacznie
    > kontorlowac a takie uprawnienie ma tylko policja i to tylko wtedy

    Czyli - innymi słowy - wystarczy że się zesrasz na widok przechodzącego
    policjanta to masz podstawy prawne aby żądać odszkodowania za pralnię? :)

    --
    spp

  • 29. Data: 2010-01-15 13:16:05
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-15 13:55, Użytkownik Wemif napisał:

    > Też dostałem, jakby się wczytał, to by zobaczył, że jest tam
    > napisane 'Rodzaj przesyłki: informacja'. Chodzi zapewne o to,
    > aby firmy zaczęły sobie zdawać sprawę czy mają legalne
    > oprogramowanie i bardzo dobrze.

    Czyli jak wejdę z maczetą w nocy przez okno do mieszkania
    sąsiada, obudzę go i powiem że go ostrzegam to będzie to
    oczywiście ostrzeżenie a nie próba zastraszenia ?

    Jeśli uważasz że tak to kolejne pytanie brzmi: jesteś
    politykiem czy idiotą ?

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2010-01-15 13:20:27
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Czyli - innymi słowy - wystarczy że się zesrasz na widok przechodzącego
    > policjanta to masz podstawy prawne aby żądać odszkodowania za pralnię? :)

    nie wystraczy ze ktos mi zacznie sugerowac ze nasle na mnie policjanta
    w sytuacji gdy nie poplenilem zadnego przestepstwa /wykroczenia.