  • 1. Data: 2007-02-01 16:04:38
    Temat: Re: BIK - bezprawny wpis - potrzebny prawnik
    Od: "Arapaho" <a...@U...pl>

    >\

    Z tego co mi wiadomo, a jest tak na pewno w przypadku kredytów i kont
    debetowych, w BIK-u są wszyscy, którzy mają cokolwiek wspolnego z bankiem,
    bez względu na spłaty. Jest się tam niejako z "automatu" Tak więc znajduje
    się tam informacja zarówno o "Ikińskim", który ma zaległości i nie splaca
    należności w wyznaczonym terminie, ale także i "Zetciński", który ma konto,
    debet i kredyty w banku i wszelkie spłaty przebiegają u niego regularnie i
    terminowo.

    Niema więc mowy, o bezprawnym umieszczeniu klienta w BIK-u przez
    jakikolwiek bank.W BIK-u są wszyscy, którzy mają podpisaną jakąkolwiek
    umowę
    z bankiem.