  • 1. Data: 2007-02-01 13:55:03
    Temat: zalalo mi mieszkanie - w ktorym jeszcze nie mieszkam
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    odebralismy w grudniu swiezo wybudowane mieszkanie. Sa rozne beldy
    (glownie w oknach - pisalem juz o tym na liste). W zwiazku z tym
    niepodpisany jest protokol odbioru. A dzis okazalo sie ze nam zalalo to
    mieszkanie. W naszym byla zle zamocowana zaslepka odplywu (tzn byla
    ulamana i wsadzona na sile) A zawoy odcinajace wode usytuowane na
    korytarzu nie sa oznakowane. Ekipa z sasiedniego mieszkanie odkrecila
    nasz zawor i mamy teraz zalane mieszkanie. A juztro wlasnie mieslimy
    klasc terrakote na podloge. Czy mamy prawo domagac sie jakiegos
    zadoscuczenienia od spoldzielni (po odebraniu kluczy napisalismy pismo
    do spoldzielni w sprawie zaworow - odpowiedzi do tej pory nie otrzymalismy)

    PanTalon