  • 1. Data: 2007-02-01 16:32:13
    Temat: Problem z prawami autorskimi
    Od: Ster <g...@v...pl>

    Witam,

    Mam mały problem. Umieściłem na swojej stronie mapkę z zaznaczeniem
    kilku lokalizacji. Mapka ta była zescreenowana przeze mnie z programu
    "Mapa Polski" i przerobiona w programie graficznym. Po roku czasu
    odezwała się firma, która rząda zapłaty za prawo do korzystania z ich
    mapy. Czy mają do tego prawo, skoro jest to przerobiony przeze mnie plik
    graficzny ? Rządają kwoty 600 zł. Nawet ten program tyle nie kosztuje.

    G.B.

  • 2. Data: 2007-02-02 11:54:31
    Temat: Re: Problem z prawami autorskimi
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 01 Feb 2007 17:32:13 +0100, Ster napisał(a):

> [...]
    > mapy. Czy mają do tego prawo, skoro jest to przerobiony przeze mnie plik
    > graficzny ? Rządają kwoty 600 zł. Nawet ten program tyle nie kosztuje.

    Przerobienie ich utworu nie pozabawia ich pierwotnych praw do niego
    - w PA jest na to gdzieś artykuł - przegrasz jak nic.
    Poza tym zerknij do archiwum - to częsta praktyka firm
    kartograficznych.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 3. Data: 2007-02-02 12:17:42
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Henry (k)* na tej grupie:

    > Przerobienie ich utworu nie pozabawia ich pierwotnych praw do niego
    > - w PA jest na to gdzieś artykuł - przegrasz jak nic.

    Art. 2 ściśle rzecz ujmując.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl