  • 1. Data: 2007-02-01 13:48:40
    Temat: Mam winnego - jak odzyskac ubezpieczenie ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Jakis czas temu wlamano mi sie do samochodu. Ze szkody znaczne (jakie 2,5
    tys zl) zglosilem to z AC. Kase mi wyplacili i skladki podwyzszyli. No i
    policja zlapala wlasnie winnego. Co moge zrobic, jak zakonczy sie sprawa
    karna i zostanie uznany winnym ? Chce np "oddac" kase ubezpieczalni (niech
    on odda) i chce miec znowu lepsze skladki. Mozna jakos tak ? Oczywiscie
    jakas sprawa cywilan - tak mysle. Ale chodzi mi bardziej o ta kwestie
    dogadania sie z ubezpieczalnia - da sie jakos

    Fantom

  • 2. Data: 2007-02-01 16:23:24
    Temat: Re: Mam winnego - jak odzyskac ubezpieczenie ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    Wydaje mi się, ze prędzej tej różnicy w składce możesz dochodzić od sprawcy.

  • 3. Data: 2007-02-02 11:41:15
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Wydaje mi się, ze prędzej tej różnicy w składce możesz dochodzić od
    sprawcy.

    Niby tak, ale to teoretycznie skomplikowane wyliczenia. Trzeba by liczyc
    przez nastepne lata jakby sie skladka zmieniala itd

    Fantom

  • 4. Data: 2007-02-02 14:27:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Niby tak, ale to teoretycznie skomplikowane wyliczenia. Trzeba by liczyc
    > przez nastepne lata jakby sie skladka zmieniala itd

    A co w tym skomplikowanego? Tyle, że tracisz, bo liczysz przyszłe lata po stawce
    z tego roku a zyskujesz, bo dostajesz pieniądze już teraz.