  • 11. Data: 2003-02-26 14:30:49
    Temat: Re: Aukcje internetowe
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Arti" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b3iiik$p6v$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > 10) SPRZEDAŻY Z LICYTACJI

    hm...
    to zastanowmy sie czy byla to licytacja czy opcja "kup teraz"
    ktora pomimo dostepnosci na aukcjach internetowych
    nie nalezy moim zdaniem do "licytacji".

    faktycznie, jezeli byla to licytacja,
    to nie obowiazuje 10 dni.
    ale standardowe 5 zdaje sie :)

  • 12. Data: 2003-02-26 14:32:05
    Temat: Odp: Aukcje internetowe
    Od: "Arti" <t...@w...pl>

    > faktycznie, jezeli byla to licytacja,
    > to nie obowiazuje 10 dni.
    > ale standardowe 5 zdaje sie :)

    Była to licytacja!
    Ale czy wogóle jest możliwość odstąpienia czy nie?
    Bardoz proszę od odpowiedź poparta artykułami!

  • 13. Data: 2003-02-26 17:54:56
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wygranie

    > Tak naprawde to raczej nic nie grozi - przynajmniej narazie.
    > Podpis elektroniczny nie wszedl jeszcze na dobre (jesli wogole ktos poza
    > prezydentem i kilkoma osobami ma cos takiego). Wiec nikomu nie udowodnisz
    ze
    > logujacy sie na konto allegro to byl wlasnie ten osobnik ktorego dane sa
    > przeslane Tobie. Bo mogl to zrobic teoretycznie jakis dowcipnis.

    A swoja droga to cele Allegro powinni wsadzic za kratki bo to wylegarnia
    oszustow, zlodziei ... o spamerach nie wspomne

    TB

  • 14. Data: 2003-02-26 18:35:18
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof Gil wrote:
    > faktycznie, jezeli byla to licytacja,
    > to nie obowiazuje 10 dni.
    > ale standardowe 5 zdaje sie :)

    jakie 5 dni????
    a poza tym, to jeszcze stroną umowy musi być przedsiębiorca

    KG

  • 15. Data: 2003-02-26 19:23:54
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jakie 5 dni????
    > a poza tym, to jeszcze stroną umowy musi być przedsiębiorca

    tak, tak.
    wlasnie przemyslalem.

    podsumowujac, aukcja jak najbardziej bylaby zobowiazujaca gdyby nie
    fakt iz nie doszlo do transakcji z punktu widzenia prawa (podpis
    elektroniczny, eh.)

  • 16. Data: 2003-02-26 19:29:25
    Od: "Arti" <t...@w...pl>

    > podsumowujac, aukcja jak najbardziej bylaby zobowiazujaca gdyby nie
    > fakt iz nie doszlo do transakcji z punktu widzenia prawa (podpis
    > elektroniczny, eh.)

    No więc jak z punktu widzenia prawa jest??
    Moim zdaniem jest zobowiazująca ale jak jest wg prawa?

  • 17. Data: 2003-02-26 19:37:37
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    > No więc jak z punktu widzenia prawa jest??
    > Moim zdaniem jest zobowiazująca ale jak jest wg prawa?

    nie ma podpisu elektronicznego, nie ma zobowiazania.
    ale oczywiscie mozesz wniesc sprawe do sadu :)

  • 18. Data: 2003-02-26 20:18:53
    Od: "Arti" <t...@w...pl>

    > nie ma podpisu elektronicznego, nie ma zobowiazania.
    > ale oczywiscie mozesz wniesc sprawe do sadu :)

    Pod jakim zarzutem i czgo można oczekiwać?
    Powiedzmy ze chodzi o coś na co tego kogoś nie stac czyli realizacja umowy
    nie wchodzi w gre!

  • 19. Data: 2003-02-26 20:39:37
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof Gil wrote:
    > nie ma podpisu elektronicznego, nie ma zobowiazania.
    > ale oczywiscie mozesz wniesc sprawe do sadu :)

    A niby dlaczego nie? Podpis elektroniczny byłby konieczny, gdyby była
    wymagana umowa w formie pisemnej. Jest?

    KG

  • 20. Data: 2003-02-27 08:08:09
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    > A swoja droga to cele Allegro powinni wsadzic za kratki bo to wylegarnia
    > oszustow, zlodziei ... o spamerach nie wspomne

    A rozumujac Twoim tokiem myslenia, jak zamkna usenet, forum, portale,
    skrzynki email, internet
    to jeszcze bardziej zmniejszymy ilosc oszustow i spamerow.........

    I nie obrazaj mnie, bo sam sprzedaje na Allegro i nie czuje sie zadnym
    oszustem!

    Pozdrawiam
    Dan