  • 11. Data: 2010-10-21 08:05:07
    Temat: Re: Auchan leci w kulki... :-(
    Od: MW <w...@g...pl>

    W dniu 2010-10-20 20:05, Michał Pysz pisze:

    > można prosić o namiary na tę ustawę?
    >
    > mp.

    Źle się wyraziłem, nie była to ustawa a rozporządzenie. Dawno to było i
    stąd moje niedopatrzenie.
    Chodzi o ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW z dnia 10 czerwca 2002 r.
    w sprawie szczegółowych zasad uwidaczniania cen towarów i usług oraz
    sposobu oznaczania ceną towarów przeznaczonych do sprzedaży. (Dz. U. z
    dnia 4 lipca 2002 r.)
    W moim przypadku chodziło książkę na której była nadrukowana cena brutto
    niższa od ceny na etykiecie przy półce. Pani upierała się że jest to
    cena sugerowana przez producenta natomiast ja twierdziłem że nie ma
    racji gdyż nie takiego zapisu na książce natomiast jest wyraźnie
    napisane xx zł brutto (bez żadnych dopisków) następnie wskazałem jej
    paragraf 3a, ustęp 1, punkt 2 w wymienionym rozporządzeniu. A dalej to
    tak jak napisałem w pierwszym poście.

  • 12. Data: 2010-10-21 15:11:29
    Temat: Odp: Auchan leci w kulki... :-(
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    4g2000yqb.googlegroups.com...
    > Stwierdzenie: "Aby otrzymać premię, należy być posiadaczem i
    > właścicielem Karty Skarbonka i osobiście dokonać zakupów" w
    > rozumieniu Auchan jest to równoznaczne ze stwierdzeniem, że nie można
    > tej karty przekazywać osobom trzecim.
    > ^^^^^
    > no... logika godna podziwu (to ta zdrowa logika o której wczoraj pani
    > z DOKu wspominała...)

    http://www.auchan.pl/regulamin-programu-oszczednosci
    owego-skarbonka-auchan.doc

    ja tam nic w regulaminie o "osobistym dokonywaniu zakupow" nie widze, za to
    paragraf 3 punkt 1 jest raczej jasny:

    "
    § 3. Postępowanie w razie utraty karty bądź karty kredytowej oraz zwrotu produktów
    1. Karta Skarbonka jest kartą na okaziciela.
    "

    w dodatku:

    "
    § 5. Postanowienia końcowe
    2. Regulamin jest podawany do wiadomości klientów na stronach internetowych
    WWW.auchan.pl oraz w Punktach Obsługi Klienta Auchan. Wszelkie zmiany Regulaminu
    następować będą poprzez podanie informacji o modyfikacji Regulaminu do wiadomości
    uczestników Programu w w/w formie, w terminie 14 dni przed terminem wprowadzenia
    zmian.
    "

  • 13. Data: 2010-10-21 15:16:00
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-20 22:54, s_13 pisze:

    > gratuluję podejścia do życia... przygłup i frajer to jesteś ty, nie
    > reagując na robienie z ciebie wała...
    >
    > pozdrawiam
    > s_13

    Policz sobie przyglupie ile przeplacasz na tej karcie skarbonce.

    Te karty wlasnie sa dla takich idiotow jak ty co to mysla ze kupuja
    super okazje zamiast kota w worku.

  • 14. Data: 2010-10-23 15:27:57
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    s_13 napisal:
> [...]
    > tej karty przekazywać osobom trzecim.
    > (...)
    > Każdy klient , który posługuje się kartą skarbonka ma na celu

    W kwestiach interpretacyjnych możesz Panią z Auchan wysłać na drzewo.
    Spójrz na klauzulę niedozwoloną nr 2029:

    "Wykładnia i interpretacja regulaminu należy wyłącznie
    do organizatora akcji promocyjnej"

    > 10. Auchan zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

    Klauzula niedozwolona nr 1941:
    "Sprzedawca jest uprawniony do zmiany niniejszego Regulaminu"

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 15. Data: 2010-10-23 21:51:24
    Od: " Tapatik" <t...@W...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Jak chcesz draki, to mogą zrobić donos, że korzystasz z cudzych
    > dokumentów ;-> (w pewnym sensie taka karta to jest dokument)

    To ja składam autodonos.
    Dawno, dawno temu, jak byłem szczylem z ledwo co wyrobionym prawem jazdy,
    korzystałem z dowodu rejestracyjnego Fiata 125p wystawionego na mojego tatę.
    Czyli korzystałem z cudzego dokumentu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 16. Data: 2010-10-23 23:52:26
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > "Wykładnia i interpretacja regulaminu należy wyłącznie
    > do organizatora akcji promocyjnej"

    tego punktu nie ma w regulaminie (umowie), choć de facto taka sytuacja
    występuje

    > Klauzula niedozwolona nr 1941:
    > "Sprzedawca jest uprawniony do zmiany niniejszego Regulaminu"

    no i tu Auchan daje d...y na całego, albo mają gównianych prawników,
    co te umowy piszą, albo uważają, że "gupie klienty" się nie
    doczytają...
    no ale zobaczymy, co powie mi jutro rzecznik konsumentów, czy to
    podpada pod naruszenie zbiorowych interesów, wtedy UOKiK sam osobiście
    bierze się za delikwenta
    ... o kurde... jak myślicie, gdzie w Białymstoku znajduję się klub
    Federacji Konsumentów... bingo... w AUCHAN BIAŁYSTOK.....!!! :-))))))

    pozdrawiam
    s_13