    From: MW <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Auchan leci w kulki... :-(
    Date: Thu, 21 Oct 2010 10:05:07 +0200

    W dniu 2010-10-20 20:05, Michał Pysz pisze:

    > można prosić o namiary na tę ustawę?
    >
    > mp.

    Źle się wyraziłem, nie była to ustawa a rozporządzenie. Dawno to było i
    stąd moje niedopatrzenie.
    Chodzi o ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW z dnia 10 czerwca 2002 r.
    w sprawie szczegółowych zasad uwidaczniania cen towarów i usług oraz
    sposobu oznaczania ceną towarów przeznaczonych do sprzedaży. (Dz. U. z
    dnia 4 lipca 2002 r.)
    W moim przypadku chodziło książkę na której była nadrukowana cena brutto
    niższa od ceny na etykiecie przy półce. Pani upierała się że jest to
    cena sugerowana przez producenta natomiast ja twierdziłem że nie ma
    racji gdyż nie takiego zapisu na książce natomiast jest wyraźnie
    napisane xx zł brutto (bez żadnych dopisków) następnie wskazałem jej
    paragraf 3a, ustęp 1, punkt 2 w wymienionym rozporządzeniu. A dalej to
    tak jak napisałem w pierwszym poście.