  • 1. Data: 2005-08-19 14:25:31
    Temat: Arnold Bzdygan. Nasz kandytat na Prezydenta...
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Witam

    Z niepotwierdzonych na
    http://www.pkw.gov.pl/index.jsp?place=Menu2&news_cat
    _id=1665&layout=1
    stronie PKW pogłosek, kandydatem na prezydenta jest SAM ON.
    ARNOLD BUZDYGAN.

    Myślę, że obowiązkowe programy wyborcze w TV nie będą dalej takie smutne
    i poprawne....

    MZ

  • 2. Data: 2005-08-19 14:45:41
    Temat: Re: Arnold Bzdygan. Nasz kandytat na Prezydenta...
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Żyła" <m...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    _id=1665&layout=1
    > stronie PKW pogłosek, kandydatem na prezydenta jest SAM ON.

    cos mi sie wydaje ze rafal256 zarobi wprowadzajac reklamy na swojej stronie
    :-)

    P.

  • 3. Data: 2005-08-19 14:50:27
    Od: "gg" <d...@d...d.>

> [...]
    _id=1665&layout=1
    > stronie PKW pogłosek, kandydatem na prezydenta jest SAM ON.

    Kurde przetworzyłeś Jego dane.... Rozglądaj się czy nie chodzi za tobą już
    jakiś dres...
    ;)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2005-08-19 18:17:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    gg wrote:

    > Kurde przetworzyłeś Jego dane.... Rozglądaj się czy nie chodzi za tobą
    > już jakiś dres...
    > ;)

    Raczej jakaś ochrona prezydenta, a nie dres.

  • 5. Data: 2005-08-20 05:41:55
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Przemek R... napisał(a) :

    > cos mi sie wydaje ze rafal256 zarobi wprowadzajac reklamy na swojej stronie
    > :-)

    Może mniej niż chciałby, bo ze źródeł zbliżonych do dobrze
    poinformowanych;-) wiem, że na Onecie komentarze są cenzurowane i
    cenzor nie przepuszcza linku do tej strony:
    http://www.raf256.com/arnold/
    Widać prawda nie ma prawa ujrzeć światła dziennego:-(

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 6. Data: 2005-08-20 07:48:19
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Był 20 sierpień 2005 07:41, kiedy tajemnicza osoba przedstawiająca się
    jako Zbynek Ltd. powiedziała:

    > Widać prawda nie ma prawa ujrzeć światła dziennego:-(

    Prawdziwego Anormalda widziałem w czerwcu w sądzie, był świadkiem obrony
    w sprawie przeciwko jego kolesiowi. Normalnie taka niemota, że w pale
    się nie mieści. Tyle, że wówczas nie mówił, że jest po PWr ;-))))

    --
    Olgierd
    o...@j...org ||| gg: 3657597 |||

  • 7. Data: 2005-08-20 09:56:15
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Olgierd <1...@o...gov.pl> Saturday 20 of August 2005 09:48

    > Prawdziwego Anormalda widziałem w czerwcu w sądzie, był świadkiem obrony
    > w sprawie przeciwko jego kolesiowi. Normalnie taka niemota, że w pale
    > się nie mieści. Tyle, że wówczas nie mówił, że jest po PWr ;-))))

    Kandydata na prezydenta można swobodnie "przetwarzać" jako osobę publiczną,
    zdaje się?

    --
    Rafał Maj

  • 8. Data: 2005-08-20 11:20:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Raf256" <s...@r...com.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > 09:48

    > Kandydata na prezydenta można swobodnie "przetwarzać" jako osobę

    nic nie stoi na przeszkodzie by ukarac za wczesniejsze przetwarzanie.

    P.

  • 9. Data: 2005-08-20 11:45:22
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Raf256" <s...@r...com.invalid> napisał w wiadomości

    > Kandydata na prezydenta można swobodnie "przetwarzać" jako osobę >publiczną,
    > zdaje się?

    Takiego kandydata tak. Na nawóz;))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 10. Data: 2005-08-20 13:21:53
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Był 20 sierpień 2005 13:20, kiedy tajemnicza osoba przedstawiająca się
    jako Przemek R... powiedziała:

    > nic nie stoi na przeszkodzie by ukarac za wczesniejsze przetwarzanie.

    Nigdy nie słyszałem, żeby za przetwarzanie Anormalda Buzdy-Chana była
    jakakolwiek kara.