  • 11. Data: 2005-08-20 13:50:56
    Temat: Re: Arnold Bzdygan. Nasz kandytat na Prezydenta...
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nigdy nie słyszałem, żeby za przetwarzanie Anormalda Buzdy-Chana była
    > jakakolwiek kara.

    a byly jakies pozwy w tej kwestii ?

    P.

  • 12. Data: 2005-08-20 13:53:45
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Przemek R... <de7cfr$g7d$1@inews.gazeta.pl> Saturday 20 of August 2005 15:50

    > a byly jakies pozwy w tej kwestii ?

    No ba ;-)

    --
    Rafał Maj

  • 13. Data: 2005-08-20 13:59:41
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Był 20 sierpień 2005 15:50, kiedy tajemnicza osoba przedstawiająca się
    jako Przemek R... powiedziała:

    > a byly jakies pozwy w tej kwestii ?

    Skąd, no co Ty?!

    --
    Olgierd
    o...@j...org ||| gg: 3657597 |||

  • 14. Data: 2005-08-20 15:59:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Raf256" <s...@r...com.invalid> napisał w wiadomości
    > Przemek R... <de7cfr$g7d$1@inews.gazeta.pl> Saturday 20 of August 2005
    > 15:50

    > No ba ;-)

    zwiazane z przetwarzaniem danych osobowych ?