  • 1. Data: 2005-08-19 14:11:30
    Temat: Świat się kończy :D
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    http://wiadomosci.onet.pl/1150683,11,item.html ROTFL

    --
    Big Jack
    //////
    ( o o) GG: 660675
    --ooO-( )-Ooo- *W nagłówku adres antyspamowy zakodowany w ROT11*

  • 2. Data: 2005-08-19 14:49:40
    Temat: Re: Świat się kończy :D
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> napisał w wiadomości
    > http://wiadomosci.onet.pl/1150683,11,item.html ROTFL

    Czemu? Było by na pewno oryginalnie. :-)

  • 3. Data: 2005-08-19 19:27:03
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > Użytkownik "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> napisał w wiadomości
    >
    > Czemu? Było by na pewno oryginalnie. :-)

    Nie podpuszczaj przemusia;)

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 4. Data: 2005-08-19 19:36:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Nie podpuszczaj przemusia;)

    Czemu? Różnych mieliśmy kandydatów. Wśród tych co są, to akurat
    znalazł bym kilku gorszych.

    Tak mi się skojarzyło. Kilka lat temu zaszła konieczność, że musiałem
    przeprowadzić z jednym gościem rozmowę. Dzwonię do niego i chcę się
    umówić. Zgodził się. Ale pod warunkiem, że przyjdę do jego biura, bo
    jest zapracowany w związku ze swoją kampanią wyborczą. Poszedłem.
    Sekretarka mnie wpuściła do jego pokoju, a tam na wersalce w pościeli
    leży gość w delirium alkoholowym. Nie wiem ile dni trzeba pić, by
    dojść do takiego stanu, ale on miał kłopot, by się na łokcie w
    pościeli wspiąć - o wstawaniu nawet nie marząc. Pozdrowił nas i
    grzecznie się usprawiedliwił:

    - Bo wiecie panowie. Ja jestem trochę niedysponowany, bo startuję na
    radnego i mam bardzo napiętą kampanię wyborczą.

    No cóż - pomyślałem. Miasto u nas niewielkie, więc w sumie na radnego
    przechodzą goście na poziomie 200-250 popierających głosów. Jaki
    problem postawić kielicha 200 opojom z dzielnicy? Jeszcze facet gotowy
    przejść!

    By uspokoić - nie przeszedł.

  • 5. Data: 2005-08-19 19:44:45
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:de5cct$8qn$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jaki problem postawić kielicha 200 opojom z dzielnicy?
    > Jeszcze facet gotowy przejść!

    Na szczeblu krajowym to jeszcze prostsze - niczego nie trzeba stawiać,
    wystarczy obiecać.

    > By uspokoić - nie przeszedł.

    Twoje miasto ma więcej szczęścia niż cały kraj - do Sejmu przechodzą :(

  • 6. Data: 2005-08-20 00:54:29
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 19 Aug 2005 16:49:40 +0200,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> screamed:

    > Czemu? Było by na pewno oryginalnie. :-)

    Wtedy już każdy mógły go w świetle prawa przetwarzać, przetwarzać
    i przetwarzać... (-;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 02:53:30 user up 10709 days, 14:48, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    eternity, n.: The length of time between when you come and he leaves.

  • 7. Data: 2005-08-20 01:09:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur M. Piwko wrote:

    > Wtedy już każdy mógły go w świetle prawa przetwarzać, przetwarzać
    > i przetwarzać... (-;

    Wiesz, ustawy można zmieniać ;->

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 8. Data: 2005-08-20 06:53:07
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:slrndgcvq5.jhv.pipene-news@beast.tu.kielce.pl
    użytkownik *Artur M. Piwko* napisał(a):

    > Wtedy już każdy mógły go w świetle prawa przetwarzać, przetwarzać
    > i przetwarzać... (-;

    hehe, powiedz, że Ci chodzi o utylizację :D

    --
    Big Jack
    //////

  • 9. Data: 2005-08-20 11:43:59
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Czemu? Różnych mieliśmy kandydatów. Wśród tych co są, to akurat
    > znalazł bym kilku gorszych.

    Wszystko przez brak obowiązkowych badań psychiatrycznych dla kandydujacych,)

    Pzdr
    Leszek

  • 10. Data: 2005-08-20 21:03:25
    Od: "LukasB" <t...@t...prl>