  • 1. Data: 2005-08-19 11:15:13
    Temat: Pomocy, współnota mieszkaniowa i sąsiad psychol
    Od: "JB" <x...@w...pl>

    Prosze o pomoc w jaki dozwolony prawem, cywilizowany sposób wspólnota może
    pozbyć się z mieszkania własnościowego sąsiada psychola. Mieszkanie kupili
    mu rodzice żeby się go pozbyć. Facet chleje w domu, zrobił z mieszkania
    melinę, ma jakiegoś współlokatora tez alkocholika, jest bardzo agresywny,
    nawet Policja sie boi kiedy przyjezdzają. Rozkładają ręce i mówią co mamy
    zrobić ??. Facet grozi wszystkim mieszkańcom klatki, wyzywa, opluwa. Ręce
    opadają. Człowiek wydał 120 tyś. na mieszkanie i co, i mam wrażenie że
    mieszkam w bloku komunalnym ze zgrają...., szkoda słów.
    Co można zrobić w myśl prawa żeby się tego śmiecia pozbyć.
    Dodam że ma jakąs ręcinę i starzy za niego mieszkanie opłacają żeby mieć go
    z głowy także nie ma zaległości.
    Prosze o konkretne rady na maila: j...@w...pl lub oczywiście na
    grupę.
    Będę razem z mieszkańcami bardzo wdzięczny.

  • 2. Data: 2005-08-19 11:54:37
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    JB napisał(a):
    > nawet Policja sie boi kiedy przyjezdzają. Rozkładają ręce i mówią co mamy
    > zrobić ??
    Nie rozumiem. Policjant po to jest, zeby reagowac. A jesli przyjezdzaja
    i widza faktycznie naruszenie prawa to maja obowiazek zareagowac. Jesli
    nie reaguja - poprosic o nr sluzbowy i zlozyc skarge.
    Co do mozliwosci pozbycia sie sasiada z mieszkania - czytalem ostatnio
    ze mozna w takiej sytuacji probowac sie powolac na uciezliwosc spoleczna
    czy jak to sie zwie.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-08-19 12:00:16
    Od: "JB" <x...@w...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mozna w takiej sytuacji probowac sie powolac na uciezliwosc spoleczna czy

    dziękuje, własnie w tą stronę dążymy, ale to może potrwac latami, nasze sądy
    są nierychliwe :)
    dziękuje i pozdrawiam
    JB

  • 4. Data: 2005-08-19 14:08:28
    Od: "User of Internet" <u...@n...pl>

    wyrwać chwasta :)

  • 5. Data: 2005-08-19 17:54:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    User of Internet napisał(a):
    > wyrwać chwasta :)

    mozesz rozwinac?

  • 6. Data: 2005-08-19 21:08:11
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > mozesz rozwinac?
    ...<rozwiniecie> slyszalem ze w jednej wsi takiego degenerata zatlukli
    na smierc ;) i mu sie nalezalo...

    PS Tak, tak, to znowu Ja ;)

  • 7. Data: 2005-08-20 08:10:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Harry napisał(a):

    > ...<rozwiniecie> slyszalem ze w jednej wsi takiego degenerata zatlukli
    > na smierc ;) i mu sie nalezalo...

    art 255 par 3 kk.

    a im 25 lat albo dozywocie sie nalezy i dostana,

  • 8. Data: 2005-08-20 08:13:08
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > a im 25 lat albo dozywocie sie nalezy i dostana,

    za co?
    tzn Twoim zdaniem jakie przestępstwo popełnili?
    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 9. Data: 2005-08-20 09:22:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    MarcinS napisał(a):

    > za co?
    > tzn Twoim zdaniem jakie przestępstwo popełnili?

    zamordowali czlowieka! Wzieli narzedzia i w grupie poszli nie zatrzymac
    i doprowadzic na policje a zabic.

    art 148 .

    Tu mozna sie zgodzic z prokuratorem, w zadnym wypadku nei mozna im
    podarowac i tym samym dac innym przyzwolenie na samosad.

    P.

  • 10. Data: 2005-08-20 09:29:54
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > zamordowali czlowieka! Wzieli narzedzia i w grupie poszli nie zatrzymac
    > i doprowadzic na policje a zabic.

    skąd wiesz, że chcieli go zabić?

    A jeśłi chcieli go tylko powstrzymać?