  • 111. Data: 2015-12-28 23:43:05
    Temat: Re: Apel poparcia dla KOD
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.12.2015 o 23:45, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 26.12.2015 o 19:15, Andrzej Lawa pisze:
    > /.../

    > No i o to chodzi.
    > Masz przykład bredzenia trybunału na tematy niekonstytucyjne.

    A, przykład urojony? Może zmień leki?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 112. Data: 2015-12-28 23:44:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.12.2015 o 21:19, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 27.12.2015 o 16:40, A. Filip pisze:
    > /.../
    >>
    > No.

    Mhm. Może BBC? Globalny spisek. Youtube i TV Trwam tez biorą w tym udział?

  • 113. Data: 2016-01-04 08:19:19
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 26.12.2015 o 19:15, Andrzej Lawa pisze:
    > /.../

    > No i o to chodzi.
    > Masz przykład bredzenia trybunału na tematy niekonstytucyjne.

    Nie dyskutuj z nim, Lawa to lewak, będzie bronił swoich towarzyszy do upadłego!

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 114. Data: 2016-01-04 09:18:10
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    http://socjolog61.neon24.pl/post/128254,apel-poparci
    a-i-prosba-do-kod

    "Jest szansa na pospolite ruszenie. Panie Petru, Panie Lis, Panie Schetyna,
    Panie Gross, Panie Kamysz, Panie Giertych, Panie Kalisz,
    Panie Urban,
    Pnie Kondrat, Panie Zborowski, Pani Nowacka (przepraszam, od Pani
    powinienem był zacząć), Pani Jaruga, Pani Gronkiewicz - do boju po nowym
    roku, np. 3 stycznia"

    0 ja pier..lę, nawet Urban został włączony do zacnego grona "obrońców
    demokracji"...bueehehehe.
    Towarzysz Lenin pewnie jest dumny z tej waszej lewackiej rewolucji. :D

    --
    Nie pozdrawiam lewaków
    Marek

  • 115. Data: 2016-01-04 13:48:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.01.2016 o 08:19, Marek pisze:

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie dyskutuj z nim, Lawa to lewak, będzie bronił swoich towarzyszy do
    > upadłego!

    Typowy faszysta - każdy kto przeciwko jego fuhrerowi to "lewak".

  • 116. Data: 2016-01-04 13:55:15
    Temat: Re: Apel poparcia dla (stalinowskich) antyfaszystów
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...com> pisze:

    > Typowy faszysta - każdy kto przeciwko jego fuhrerowi to "lewak".

    A typowy GW-lewak nie wyzywa (zbyt) szeroko od faszystów?
    BTW czy "stalinowski antyfaszysta" jest (dużo) lepszy od faszysty?

    --
    A. Filip
    Śmierć i żona od Boga przeznaczona. (Przysłowie polskie)

  • 117. Data: 2016-01-04 13:58:04
    Temat: Re: Apel poparcia dla KOD - A.Filip to zakłamana szmata
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.01.2016 o 13:55, A. Filip pisze:

    > A typowy GW-lewak nie wyzywa (zbyt) szeroko od faszystów?
    > BTW czy "stalinowski antyfaszysta" jest (dużo) lepszy od faszysty?

    Czy ty w ogóle wiesz, kto to był Stalin? Jeśli ja jestem stalinowski to
    ty jesteś pedofilski skurwysyn!

  • 118. Data: 2016-01-04 14:18:04
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...com> pisze:
    > W dniu 04.01.2016 o 13:55, A. Filip pisze:
    [...]
    > Czy ty w ogóle wiesz, kto to był Stalin? Jeśli ja jestem stalinowski
    > to ty jesteś pedofilski skurwysyn!

    Czy to w ogóle pamiętasz "osiągnięcia" faszystów, szczególnie "najskuteczniejszych"
    *niemieckich* faszystów? _W Polsce_ faszysta kojarzy się najbardziej z
    *niemieckim* faszystą, nieprawdaż? Jak _sam wyzywasz publicznie od faszystów_
    to czego się [...] spodziewasz? Braku "analogicznych" _możliwych_ sugestii w
    stosunku do ciebie?

    ,,Życie nie je bajka". ,,Kto wyzwiskami wojuje ten od wyzwisk zginie".

    P.S. Patrz uzasadnienie wyroku "Owsiak v. MatkaKurka" jak używanie "wyzwisk"
    przez Owsiaka obniżyło ochronę prawną jego samego przed "(kontr-)wyzwiskami"
    (wyrok nieprawomocny).

    --
    A. Filip
    Byłoby dłuższe lato, gdyby nie zima. (Przysłowie polskie)

  • 119. Data: 2016-01-04 15:10:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.01.2016 o 14:18, A. Filip pisze:

    > Czy to w ogóle pamiętasz "osiągnięcia" faszystów, szczególnie "najskuteczniejszych"
    > *niemieckich* faszystów? _W Polsce_ faszysta kojarzy się najbardziej z

    Nie interesują mnie twoje skojarzenia.

> [...]
    > stosunku do ciebie?

    > ,,Życie nie je bajka". ,,Kto wyzwiskami wojuje ten od wyzwisk zginie".

    A kto zaczął? Podpowiem: nie "lewak".

  • 120. Data: 2016-01-04 16:18:02
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...com> pisze:

    > Nie interesują mnie twoje skojarzenia.

    > A kto zaczął? Podpowiem: nie "lewak".

    Jak dla ciebie zwykły "lewak" (nie komunista/sowieciarz) jest wyzwiskiem
    porównywalnym z "faszystą" to _jak dla mnie_ kwalifikujesz się pod paragraf
    promowania faszyzmu (ustroju totalitarnego) przez jego _trywializowanie_.
    Że o "nachalnej prośbie" o zamianę "lewaka" na "stalinowskiego antyfaszystę"
    też wspomnę.

    --
    A. Filip
    Zapomniał wół, jak cielęciem był. (Przysłowie polskie)