  • 31. Data: 2022-02-04 12:57:31
    Temat: Re: Antyszczepionkowców jest tyle samo w elektoracie PiS co PO UŚWIADOM TO SOBIE
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-31-stycznia-2022 o 11:42, Jacek Maciejewski pisze:
    > Hej, powinieneś mu odpowiedzieć w temacie. Inaczej może do niego nie
    > dotrzeć

    Ty też nie przyjmujesz do wiadomości że antyszczepionkowcy są po równo w
    PiS i W PO?

    Powrotu do zdrowia życzę ;-)

  • 32. Data: 2022-02-04 13:10:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-01-lutego-2022 o 22:47, n...@o...pl pisze:
    > _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):
    >
    > Pokaż te swoje badania elektoratów.

    Niedowiarki kurwa mać.
    kilka miesięcy temu było w mediach i to nie pisowskich (tokfm np.)

    https://demagog.org.pl/wypowiedzi/czy-wyborcy-prawa-
    i-sprawiedliwosci-sa-niechetni-szczepieniom/

    "Wśród wyborców Zjednoczonej Prawicy zdecydowani zwolennicy szczepień
    stanowili 44 proc., a zdecydowani przeciwnicy - 33 proc. Dla wyborców
    Koalicji Europejskiej wskaźniki te były równe odpowiednio: 50 proc. i 33
    proc. Oznacza to, że wśród zwolenników obu ugrupowań był taki sam
    odsetek osób niechętnych szczepieniom."

  • 33. Data: 2022-02-04 13:13:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    https://krytykapolityczna.pl/kraj/galopujacy-major-p
    olacy-grzeczniutko-pojda-sie-szczepic/

    "Ano okazało się, że Platforma Obywatelska, swoim zwyczajem, zaczęła wić
    się jak piskorz. Że ojoj, ale jednak nie popiera obowiązku szczepień. A
    taka była ładna, zachodnioeuropejska. Okazało się, że nie chce też tego
    PSL oraz, co bardzo zabawne, nie chce też owa nowa jakość na polskiej
    scenie, czyli Szymon Hołownia. Ten nie tylko się wije, ale nawet uniżone
    listy do niezaszczepionych w gazetach pisze. I to w momencie, gdy na
    COVID-19 umiera po kilka tupolewów dziennie.

    Oczywiście nie dzieje się tak dlatego, że politycy PO, PSL czy ruchu
    Hołowni są krwiożerczymi bestiami sycącymi się cierpieniem umierających.
    Dzieje się tak dlatego, że politycy ci doskonale wiedzą, co czuje ich
    elektorat. I że ten ich własny elektorat w istotnej swej części nie chce
    przymusowych szczepień. Tak jak nie chce ich elektorat PiS. Więc może
    przestańmy udawać, że gdyby nagle Kaczyński wszedł na mównicę i ten tego
    zaczął krzyczeć, dzięki czemu władzę magicznie przejąłby Tusk z
    Hołownią, to mielibyśmy inny standard w zakresie obowiązku szczepień.
    Nie, nie mielibyśmy"

  • 34. Data: 2022-02-04 13:33:08
    Temat: Re: Korelacja
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 03.02.2022 o 17:33, Shrek pisze:

    > Absolutnie nie ma powodu do obaw. Te liczby tylko potwierdzają
    > skuteczność szczepionki i to że nie odbiega ona znacznie od
    > deklarowanych 96%. Wszystko jest ok.

    Kolejny booster i już będzie dobrze. :)

  • 35. Data: 2022-02-04 13:46:01
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > A dlaczego by po prostu nie wypisać z NFZ wszystkich którzy nie chcą się
    > zaszczepić? Rozwiązanie proste żeby nie napisać prostackie.

    Bo wszyscy którzy mogliby to zrobić, wiedzą że oznaczałoby to rozmontowanie
    publicznej
    służby zdrowia z powodu szczepienia, które najwyraźniej* już wcale nie pomaga na
    omikrona?

    I tradycyjnie - jak wykluczysz wszystkich którzy prowadzą jakkolwiek niezdrowy tryb
    życia
    to bardzo niewielu ci zostanie. I będziemy mieli drugie USA.

    *patrz wyżej

  • 36. Data: 2022-02-04 14:10:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Feb 2022 12:32:36 +0100, Mateusz Bogusz wrote:
    > A dlaczego by po prostu nie wypisać z NFZ wszystkich którzy nie chcą się
    > zaszczepić? Rozwiązanie proste żeby nie napisać prostackie.

    A potem zaszczepieni zobacza, ze na prywatnym ubezpieczeniu lepiej i
    odmowia szczepienia ? :-)

    J.

  • 37. Data: 2022-02-04 14:20:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-01-lutego-2022 o 23:09, Shrek pisze:
    > Natomiast popiera
    > dyskryminację ze względu na to czy wziąłeś_dobrowolne_ szczepienie, a
    > tego z kolei nie popieram ja;)

    Konfederat a taka brzydka stopka ;-)

  • 38. Data: 2022-02-04 14:24:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-01-lutego-2022 o 23:09, Shrek pisze:
    > No ale zaszczepieni... tak samo łażą i zarażają (w zasadzie zakażają)
    > IMHO nawet bardziej bo mają fałszywe przekonanie o tym, ze są
    > bezpieczniejsi i władza ich w tym przekonaniu wspiera. I dla mnie tu
    > jest logiczny zonk. O tym właśnie mówię.

    Uważaj bo za konfederackie oszołomstwo będą Cię tu linczować ;-)

    Lepiej późno niż wcale.

    Ja to pisałem na początku pandemii ;-)

  • 39. Data: 2022-02-04 14:25:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-02-lutego-2022 o 11:56, Olin pisze:
    > To są Twoje spekulacje, które mogą być równie prawdziwe, jak przekonanie,

    Obecne statystyki te lepsze i te gorsze nie wykazują większego stopnia
    PRZEKONANIA.
    Tylko trzeba myśleć jak się je czyta ;-)

  • 40. Data: 2022-02-04 14:31:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-03-lutego-2022 o 10:39, Olin pisze:
    > Twierdzisz, że szczepieni bardziej beztroscy, ale na jakiej podstawie, poza
    > własnym przekonaniem?

    Na takiej samej podstawie że przez niezaszczepionych pandemia się
    szerzy. ;-)

    Uświadomcie sobie w końcu że jak przy grypie zakażonych jest 5-10 razy
    więcej niż wykazują to statystyki.

    Jak z pełną odpowiedzialnością można stwierdzić kto szerzy i kto zakaża
    a kto nie?

    JAK?