  • 41. Data: 2022-02-04 15:20:20
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 04.02.2022 14:10, J.F wrote:
    > A potem zaszczepieni zobacza, ze na prywatnym ubezpieczeniu lepiej i
    > odmowia szczepienia ? ?

    Psujecie mi starania. Chciałem sprawdzić czy faktycznie chodzi o zdrowie
    czy raczej o pieniążki niezaszczepionych.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 42. Data: 2022-02-04 15:32:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Feb 2022 15:20:20 +0100, Mateusz Bogusz wrote:

    > Psujecie mi starania. Chciałem sprawdzić czy faktycznie chodzi o zdrowie
    > czy raczej o pieniążki niezaszczepionych.

    Patrz na ZUS.
    Poki umieraja glownie starsi ... dla wladzy tym lepiej :-)

    Mnie tylko ciekawi skad te antyszczepionkowe postawy.
    Przeciez ci starsi sami byli szczepieni za młodu, dzieci szczepili,
    moze nawet wnuki im zaszczepionow ... to kto im nagadal cos zlego o
    szczepionkach.

    Ale obiektywnie przyznaje, ze szczepionki na Covid to na razie malo
    sprawdzone są :-)

    J.

  • 43. Data: 2022-02-04 15:38:17
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 04.02.2022 o 15:32, J.F napisał:

> [...]
    > Przeciez ci starsi sami byli szczepieni za młodu, dzieci szczepili,
    > moze nawet wnuki im zaszczepionow ... to kto im nagadal cos zlego o

    ale nie o szczepionkach, tylko o tych preparatach - normalnie
    szczepionkę testuje się 10 lat, a tu po pół roku jest. W wielu
    podręcznikach pisano, że na koronawirusy nie jesteśmy w stanie stworzyć
    skutecznych szczepionek, bo te zbyt szybko mutują. Więc ludzie rozsądnie
    wiedzą, że te szczepionki mogą być niebezpieczne i nieskuteczne.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 44. Data: 2022-02-04 16:31:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A dlaczego by po prostu nie wypisać z NFZ wszystkich którzy nie chcą się
    > zaszczepić? Rozwiązanie proste żeby nie napisać prostackie.

    Bo jeszcze by się okazało, że ludzie specjalnie się nie będą szczepić,
    by nie płacić składki NFZ :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 45. Data: 2022-02-04 20:06:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2022 o 13:33, m4rkiz pisze:

    > Kolejny booster i już będzie dobrze. :)

    Przecież jest dopsze. 56,98% to 98,3% z 57,32%. No a te 98,3% to jednak
    trochę lepiej niż deklarowane 96%. Jest doskonale:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 46. Data: 2022-02-04 20:06:37
    Temat: Re: Antyszczepionkowców jest tyle samo w elektoracie PiS co PO UŚWIADOM TO SOBIE
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2022 o 12:57, _Master_ pisze:

    > Ty też nie przyjmujesz do wiadomości że antyszczepionkowcy są po równo w
    > PiS i W PO?

    A skąd taki pomysł?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 47. Data: 2022-02-04 20:32:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2022 o 10:42, Olin pisze:

    > Nie jesteś pierwszą osobą, która uważa, że "jest tak, jak mi się wydaje".

    Rozumiem, że ty masz mocniejsze dane, że zaszczepieni bardziej dbają o
    dystans maseczki itp, bo przecież są zabezpieczeni?

    > Nie czytasz i nie ogarniasz. Policzyłem korelację "zgony do końca 2020" vs
    > "PKB" dla krajów UE. Wtedy nikt nie był zaszczepiony. Wyszło, że związku
    > żadnego nie ma.

    Trzymaj:

    https://ourworldindata.org/grapher/daily-confirmed-d
    eaths-of-covid-19-per-million-people-vs-gdp-per-capi
    ta?zoomToSelection=true&country=ALB~AUT~BLR~BEL~BIH~
    BGR~HRV~CYP~CZE~DNK~EST~FIN~FRA~DEU~GRC~HUN~ISL~IRL~
    ITA~OWID_KOS~LVA~LTU~LUX~MLT~MDA~MNE~NLD~MKD~NOR~POL
    ~PRT~ROU~RUS~SMR~SRB~SVK~SVN~ESP~SWE~CHE~UKR~GBR

    Ewidentnie widać generalna różnicę - białoruś kosowo, alanie mołdawie i
    ukrainę można odrzucić bo to gónopaństwa o któych wiadomo, że mają z
    dupy testowanie. Wyraźnie widać że bogate państwa są najniżej.

    > Tego się spodziewałem. Łatwiej pisać kilometrowe posty niż poklepać 10-15
    > minut w klawiaturę.

    Dostałeś obok dane że szczepionka jest nieskuteczna przeciw
    zachorowanom, to żeś tradycyjnie pisał "szczepionka jest skuteczna
    przeciw zgonom!" Po co mam coś dla ciebie liczyć, skoro jesteś odporny
    na wiedzę?

    > Staś Pytalski zamilkł, kiedy proponowałem mu dwa razy, że sprawdzimy jego
    > przypuszczenia na liczbach.

    > No i jaki współczynnik korelacji?
    > To są dane aktualne i populacje zaszczepione. Co ja poradzę, że kraje
    > bogate chętniej się szczepią?

    To jest w końcu korelacja czy nie? Sam napisałeś, że bogate mają mniej
    zgonów bo się szczepią. I to jest dobre. Ale jak napisać, że bogate
    kraje mają mniej zgonów bo są bogate, to nie - wcale nie mają mniej
    zgonów. Sam sobie zaprzeczasz:P

    > Skoreluj zgony z PBK, a potem zgony z % zaszczepionych, to coś tam będziemy
    > wiedzieć, choć od rozpoczęcia szczepień już nie można mieć "czystej"
    > korelacji zgony vs PKB.

    Dobra - napisze to jeszcze raz - nigdy nie twierdziłem, że podanej przez
    ciebie korelacji nie ma. Po prostu stwierdziłem, że korelacja to nie
    dowód na związek przyczynowo skutkowy i że wyjaśnienie może (choć nie
    musi i prawdopodobnie nie jest) być inne - jak choćby nakłady na służbę
    zdrowia. Zapieniłeś się i twierdzisz, że takiej korelacji na obrazku nie
    ma, choć widać że jest - wszystko na górę od litwy to bogate kraje
    starej europy wszystko w doł to byłe demoludy i chyba grecja. Jest -
    jest! Jest korelacja ze szczepionkami - no też jest. I kurwa nikt temu
    nie przeczy, tylko macie tak we łbach narąbane, że jak tylko z wami
    podyskutować (jak nie chcecie dyskutować to po chuja na grupy
    _dyskusyjne_ piszecie?), to od razu stwierdzacie, że antyszczep talib,
    płaskoziemiec i bobola i cokolwiek nie powie to kłamstwo - choćby się
    nawet z wami zgadzał:P Wyluzuj człowieku, weź oddech i przemyśl jeszcze
    raz. W tajemnicy ci powiem, że chujowy ze mnie antyszczep, bo co to za
    antyszczep, płaskoziemca i wyznawca boboli jak ateista i trzy razy pokłuty:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 48. Data: 2022-02-04 20:38:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-04-lutego-2022 o 20:06, Shrek pisze:

    > A skąd taki pomysł?

    Misię pomylił adresat, Tobie się pomylił nadawca. JESTEŚMY KWITA ;pookm,

  • 49. Data: 2022-02-04 20:41:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2022 o 15:32, J.F pisze:

    > Patrz na ZUS.
    > Poki umieraja glownie starsi ... dla wladzy tym lepiej :-)

    Dla zusu. Dla właszy nie, bo to ich elektroat umiera. Choć liczyłem
    kiedyś i wychodziło, że bez znaczenia większego. Choć u dudy to chyba
    40k różnicy było - akurat by wyszło...

> [...]
    > Przeciez ci starsi sami byli szczepieni za młodu, dzieci szczepili,
    > moze nawet wnuki im zaszczepionow ... to kto im nagadal cos zlego o

    Za komuny nikt nie pytał, tylko był rozkaz to nadstawiali rękę. A teraz
    nadeszła wolnośc to trza korzystać, bo już niewiele zostało;)

    > Ale obiektywnie przyznaje, ze szczepionki na Covid to na razie malo
    > sprawdzone są :-)

    To że mało sprawdzone, to jest usprawiedliwione sytuacją. To że się
    uprawia propagandę zaprzeczając faktom to już trochę boli.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 50. Data: 2022-02-04 23:43:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-02-04, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Przeciez ci starsi sami byli szczepieni za młodu, dzieci szczepili,
    > moze nawet wnuki im zaszczepionow ... to kto im nagadal cos zlego o

    Te parę przypadków, które znam sprowadzają się z grubsza do "stary już
    jestem, nigdzie nie będę chodzić, co ma być to będzie, jak mam umrze c
    to umrę."

    --
    Marcin