  • 91. Data: 2019-09-27 20:27:58
    Temat: Re: Fałszywa zbiórka bezkarna (karnie) - Czy Ziobrotura ma rację? :-)
    Od: z <...@...pl>

    Łatwiej jest jak jest prościej. Debilna prawnicza retoryka wszystko
    tylko utrudnia. Przykładem są Twoje posty.

  • 92. Data: 2019-09-27 21:20:52
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2019 o 20:27 z <...@...pl> pisze:

    > Łatwiej jest jak jest prościej. Debilna prawnicza retoryka wszystko
    > tylko utrudnia. Przykładem są Twoje posty.

    Polegając na swojej ignorancji wobec prawa stajesz się całkowicie
    bezbronny.
    A to oznacza, że całkowicie też zależny od owych prawników. Bez możliwości
    weryfikacji.
    Co ci powiedzą - będziesz musiał wziąć na wiarę.

    Póki tylko piszesz i wygłaszasz głupstwa - pół biedy.
    Ale lepiej, żebyś nie trafił w tryby sprawiedliwości, bo albo polegniesz,
    albo zapłacisz olbrzymią cenę. Chyba nie muszę podawać przykładów, w
    rodzaju "za batonik do więzienia"...

    --
    Trefniś

  • 93. Data: 2019-09-27 22:26:52
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 26 września 2019 00:46:11 UTC+2 użytkownik Marcin Debowski napisał:
> [...]
    na-koscielnika-oddal-je-zonie-prokuratura-umorzyla/r
    g3cnsz

    > Tu jest ciekawe stwierdzenie:
    > https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,25233981,p
    rokuratura-umarza-sledztwo-w-sprawie-przywlaszczenia
    -pieniedzy.html#S.main_topic-K.C-B.4-L.1.maly
    > "Choć postępowanie umorzono, prokuratura akta skierowała do działu
    > cywilnego, który ma monitorować, czy organizator zbiórki wywiąże się z
    > podjętego zobowiązania."

    Skoro nie można na drodze sądowej dochodzić spełnienia obietnic wyborczych,
    dlaczego ktoś domaga się spełnienia obietnic na jakiejś stronie
    internetowej?

    Paczymy co w usa robią z wałkami?

    cyt.
    W ramach ugody Holmes zgodziła się oddać kontrolę nad spółką i jej akcje oraz
    zapłacić 0,5 mln dolarów grzywny, a także otrzymała 10-letni zakaz zajmowania
    wyższych stanowisk w firmach notowanych na giełdzie

    Oddała 0,5mln z zebranych 6 mln, co z resztą kasy?

  • 94. Data: 2019-09-28 01:17:50
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-27 o 15:24, Trefniś pisze:

> [...]

    "Domniewywałem" że złożono zawiadomienie o przestępstwie.
    I faktycznie złożono.

    > Niepotrzebnie go przekonujesz - prochu nie wymyśli.
    > "Wszystkiemu winne sądy" i sprawa załatwiona :)
    > Takich najłatwiej ogoli

    Przypisujesz mi słowa których nie napisałem.
    No ale prochu to ty nie wymyślisz.
    Napiszesz w usenecie kilka bzdur i dopiszesz ekologiczny bełkot.

    Pozdrawiam

  • 95. Data: 2019-09-28 07:42:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2019 o 11:55, z pisze:
    > Może i tkwi ale sąd nie musi trzymać się drobnych druczków bo paragraf

    Sądu w to na razie nie mieszajmy. W tytułowym przypadku ziobrokratura
    dała dupy.

    --
    Shrek

  • 96. Data: 2019-09-28 07:45:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2019 o 12:47, Trefniś pisze:

    > Prokuratura nie może milcząco założyć, że ktoś został oszukany. Chyba,
    > że zostanie powiadomiona o przestępstwie, ale wtedy pewnie i tak
    > skończyłoby się powództwem cywilnym.

    Trefniś manipulatorze. Skoro prokuratura umorzyła śledztwo to znaczy, że
    je prowadziła, więc o podejrzeniu dokonania przestępstwa została
    poinformowana. Naprawdę myślałeś, że nikt nie zauważy?

    --
    Shrek

  • 97. Data: 2019-09-28 09:28:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Sep 2019 07:45:47 +0200, Shrek napisał(a):

    > Trefniś manipulatorze. Skoro prokuratura umorzyła śledztwo to znaczy, że
    > je prowadziła, więc o podejrzeniu dokonania przestępstwa została
    > poinformowana. Naprawdę myślałeś, że nikt nie zauważy?

    A bo to wiesz jak w ziobroturze bylo ?

    Moze chcieli utrącic nieprawomyslna zbiorke, okazalo sie co sie
    okazalo, i ... umorzyli, bo nie mieli doniesienia o takim
    przestepstwie ? :-)

    Tylko ze w 286 to pisze, ze w razie czynu na szkode osoby najblizszej
    to sciganie jest na wniosek pokrzywdzonego ... a w pozostalych
    przypadkach z urzedu ?

    J.

  • 98. Data: 2019-09-28 12:11:38
    Temat: Re: Andrzej Adam Filip
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > neva.ru i wszystko jasne:)

    czyli?

    --
    i hate hate

  • 99. Data: 2019-09-28 12:26:02
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.09.2019 o 12:11, piździak pisze:

    > czyli?
    >
    > --
    > i hate hate

    piździak jesteś:))))))