  • 11. Data: 2007-08-27 19:49:03
    Temat: Re: Allegro - Kup Teraz, a odbior osobisty
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Czemu? Nie uwazasz, ze pytajacy przyjal oferte sprzedajacego klikajac
    > "Kup teraz"? A jesli nie uwazasz, to dlaczego? W sklepie nastapilo
    > przeciez tylko wykonanie umowy.

    Przyjecie oferty tak, ale wykonanie ZAWARTEJ WCZESNIEJ umowy nastapiło w
    lokalu sprzedajacego.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 12. Data: 2007-08-27 20:10:45
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    > Przyjecie oferty tak, ale wykonanie ZAWARTEJ WCZESNIEJ umowy nastapiło w
    > lokalu sprzedajacego.

    O ile pamiętam, to w ustawie jest mowa o umowie ZAWARTEJ poza lokalem
    przedsiębiorstwa. A o miejscu WYKONANIA tej umowy nie ma tam słowa.

    Piotr

  • 13. Data: 2007-08-27 21:12:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 27.08.2007 KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> napisał/a:
    > Sprzedawca miał racje.

    Zapewne mu się kiedyś zdarzyło, ale nie w tej konkretnej sprawie.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2007-08-27 21:17:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    ?

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2007-08-28 06:19:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@n...ceti.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Niby po co .. to i tak nic nie da.

    bo?

    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć
    między nimi. I cóż ty na to fizyko???

  • 16. Data: 2007-08-28 06:40:03
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Budzik pisze:

    > bo?

    Nie słuchaj go, nie wie co pisze.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 17. Data: 2007-08-28 07:19:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@n...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie słuchaj go, nie wie co pisze.

    wie czy nie wie - ma prawo przedstawic swoja opinie, prawda?

    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 18. Data: 2007-08-28 07:45:42
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Budzik w liscie z dnia 2007-08-28 09:19 napisala
    nastepujace slowa:

    > wie czy nie wie - ma prawo przedstawic swoja opinie, prawda?

    Ale coś nie bardzo chce ją przedstawić ;) ("Niby po co .. to i tak nic
    nie da.", "Sprzedawca miał racje.").

    --
    michal

  • 19. Data: 2007-08-28 08:57:28
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 27 sierpnia 2007 21:37
    (autor Pawe Marcisz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@2...googlegroups.co
    m>):

    > Niby czemu?

    A niby czemu nie ? Przy sprzedaży poza lokalem możesz zrezygnować do 10 dni,
    więc czemu nie już przed zakupem?

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 20. Data: 2007-08-28 11:05:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ale coś nie bardzo chce ją przedstawić ;) ("Niby po co .. to i tak nic
    > nie da.", "Sprzedawca miał racje.").

    dlatego zadałem mu takie a nie inne pytanie.

    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.
    Nikt nie zauważy różnicy." H. Jackson Brown, Jr.