  • 1. Data: 2007-08-27 15:55:13
    Temat: Rezygnacja z wycieczki na Kretę w związku pożarami. Czy odzyskam pieniądze?
    Od: Jaro <J...@w...pl>

    Witam!
    W sobotę mam zaplanowany wylot na Kretę. Z związku z tym, chciałbym się
    spytać czy w przypadku rezygnacji z wycieczki w związku z wprowadzeniem
    stanu wyjątkowego w Grecji odzyskam wpłacone na wycieczkę pieniądze??

    Pozdrawiam
    Jaro

  • 2. Data: 2007-08-27 17:33:31
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Mon, 27 Aug
    2007 17:55:13 +0200, Jaro zeznał(a):

> [...]
    > spytać czy w przypadku rezygnacji z wycieczki w związku z wprowadzeniem
    > stanu wyjątkowego w Grecji odzyskam wpłacone na wycieczkę pieniądze??

    w umowie napisali, że oddadzą jak p.s.p tak powie ?

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 3. Data: 2007-08-27 17:54:14
    Od: Jaro <J...@w...pl>

    stern pisze:
    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Mon, 27 Aug
    > 2007 17:55:13 +0200, Jaro zeznał(a):

    > w umowie napisali, że oddadzą jak p.s.p tak powie ?

    a cóż to takie p.s.p bo kojarzy mi się z państwową strażą pożarną. Mam
    nadzieję, że się mylę.

  • 4. Data: 2007-08-27 18:23:41
    Od: "bim-bom" <j...@g...pl>

    "Jaro" <J...@w...pl> wrote in message news:46D30FC6.8080407@wp.pl...

    > a cóż to takie p.s.p bo kojarzy mi się z państwową strażą pożarną. Mam
    > nadzieję, że się mylę.

    Tak, mylisz się. Popatrz na nazwę grupy.

  • 5. Data: 2007-08-27 18:28:37
    Od: Jaro <J...@w...pl>

    bim-bom pisze:

    > Tak, mylisz się. Popatrz na nazwę grupy.
    Kurde nie skojarzyłem. Ale tak podejrzewałem, że stern nie wiele mi
    pomógł tym postem.

  • 6. Data: 2007-08-27 22:04:52
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "Jaro" <J...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spytać czy w przypadku rezygnacji z wycieczki w związku z wprowadzeniem
    > stanu wyjątkowego w Grecji odzyskam wpłacone na wycieczkę pieniądze??

    A dlaczego chcesz rezygnowac z wyjazdu ??

    Kreta topiękne miejsce i na razie bez pożarów - tam zresztą nie ma lasów.

    Pozdro
    zenek

  • 7. Data: 2007-08-28 16:20:06
    Od: Jaro <J...@w...pl>

    zenek pisze:

> [...]
    >
    > A dlaczego chcesz rezygnowac z wyjazdu ??
    >
    > Kreta topiękne miejsce i na razie bez pożarów - tam zresztą nie ma lasów.

    Przekonaliście mnie :) . Lecę w sobotę na Kretę.