    From: "miau" <k...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty
    Date: Wed, 12 Jan 2005 13:54:19 +0100

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości
    news:cs346l$b9c$1@helios.nd.e-wro.pl...
    > >> Sprawa musi byc zalatwiona sadownie.

    > > nie musi
    A wiesz moze, gdzie taki zapis mozna znalezc? Moze choc jakas wskazowka?
    Moze cos z doktryny?

    > to moze zrobic ale tez nie musi moze nawet telefonicznie powiadomic

    I to juz wszystko?
    Wedlug mnie - patrz post wyzej [odp na post Johnsona]...
    Uwazam takie postepowanie za niedopuszczalne...

    > osoba alimentowana jest zwolniona z kosztow eh

    Ale w tym wypadku chodzi mi o ew. koszta sprawy zasadzone na koncu [dla
    ojca], a nie o wpis
    A osoba alimentowana nie zawsze jest zwolniona z kosztow sprawy - czasami
    pokrywa je w calosci, jesli np. przegrywa.

    > Wniosek zlozy osoba, ktora placila na Ciebie alimenty.
    Biarac pod uwage art. 133 krio - sdze, ze bedzie potrzebowala..

    >bo jesli sie z dzieckiem rozmowi
    > nie musi tego rowniez robic eh
    j.w. - jestem odmiennego zdania

    > Jezeli jednak ty to zrobisz, unikniecie jakichkolwiek kosztow.
    Nie.

    > jedno z czym moge sie zgodzic
    Oj, dzieki...
    O tych kosztach wlasnie mowie - mozna sie bylo domyslec :)

    --
    Pozdr
    miau