  • Data: 2005-01-12 13:45:03
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miau" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:cs370r$g9l$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości

    ojoj :) chyba polaczyles jakies posty to nie sa moje slowa :)

    > Tak wlasnie - i dlatego radze, zeby sprawe zalatwic sadownie.

    to tatusia interes a nie strony powodowej ona moze nie przyjmowac przekazu a
    tatus jesli bedzie chcial miec to czarno na bialym zwroci sie do sadu :)

    > Nie zgadzam sie.

    masz prawo w przyszlosci wystapic formalnie o orzeczenie uchylajace
    obowiazek :) jesli takowy bedzie mial miejsce w Twoim zyciu :)

    > A mozesz mi wytlumaczyc co ma tytul wykonawczy do zniesienia obowiazku
    > alimentacyjnego???

    tyt.jest dokumentem egzekujacym naleznosc i odgrywa istotna role w sciaganiu
    alimentow :) poniewaz gdyby tatus sam zaprzestal platnosci ktorejkolwiek z
    rat powod udaje sie do komornika przekazujac tyt. do egzekucji

    > Nie o tym dyskutujemy w tym watku :)

    wszystko jest powiazane w przypadku bezpodstawnego pobierania alimentow :)

    alimenty to najbardziej prosta sprawa i nie widze powodu by komplikowac
    sobie zycie :)
    to co piszesz jest mi znane :) nalezysz do osob ,ktore chca miec czarno na
    bialym i nic w tym zlego ale nie jest to regula w zyciu ...wiele spraw jest
    zalatwianych za porozumieniem stron i to im wystarcza i zaden sad nie
    doszukuje sie niewlasciwosci w zalatwieniu tak sprawy ... wiec poco robic
    sztuke dla sztuki skoro mozna sie normalnie rozmowic i zakonczyc we wlasnym
    zakresie sprawe dot. alimentacji

    Sandra